kristianbmw Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Takk for alle råd å tilbakemeldinger!, Planen er å gjøre som jeg gjorde på bilen til sturlis her på forumet, bare at jeg skal sveise inn et kryss mellom vangene i stedet for et stag på tvers. Fikk i den nye diffen i går så nå er den endelig på veien igjen
kristianbmw Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Fikk sveiset igjen hullet (fra hoggeren) i dekselet til den nye klokka i går, dro over med litt kjemisk metall pga porer i aluminiums sveisen. fikk banka te en ny pakning. litt diesel for å få diffen rein. Diffen ble montert i går kveld så bilen er on the road again. Mye enklere å skru under der når hjulbrønnen er vekk. Glemte å ta bilde av diffen montert men er vel ikke stort å se på heller.
FTE Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Utrolig pen E30 du har bygget deg Men hvor får man kjøpt sånn aluplate du har festet i bagasjen egentlig? Er ute etter sånne plater til i ha inne i cupeen min serru
kristianbmw Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Utrolig pen E30 du har bygget deg Men hvor får man kjøpt sånn aluplate du har festet i bagasjen egentlig? Er ute etter sånne plater til i ha inne i cupeen min serru Takker, jeg fikk en del plater av en nabo av meg. De er ganske dyre trur jeg men jeg vet ikke helt hvor man får kjøpt slike dørkplater egentlig. Hør med sturlis her på forumet, for han kjøpte dørkplaten sin selv.
kristianbmw Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Da har jeg endelig fått rota meg til å få lagt inn litt bilder igjen. De første bildene er gamle mens de siste er ganske ferske. Jeg får ta å skrive inn hva som har blitt gort med bilen i det siste i morra.
Richirich Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 feit bil ! vet ikke helt om jeg synes du mangler en spoiler eller ikke bak, men ble peeent uten grattis !
kristianbmw Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 feit bil ! vet ikke helt om jeg synes du mangler en spoiler eller ikke bak, men ble peeent uten grattis ! Takker, har aldri vært fan av spoiler på E30 egentlig. I værste fall en bitteliten is vinge.
Marius_e30 Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 ser bra ut dette her, men du måå få den litt lavere foran;) kanskje lakke alle chrom-listene svarte?
kristianbmw Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 ser bra ut dette her, men du måå få den litt lavere foran;)kanskje lakke alle chrom-listene svarte? Ja den er senka 40 40 så har jeg varmet fjærene med induksjonsvarmer forran så den er 60 40 nå. Blir nok coilovers te vinteren tenker jeg. Jeg har også tenkt å lakke listene sorte.
Mikael-B Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Bosch'en er din venn Kristian, bare spørr Petter Jansen
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Har lest hele prosjekttråden din nå, utrolig bra arbeid! Angrer bittert på at jeg ikke gikk samme linjen som deg! Du er utrolig flink i det du gjør, stå på!
olavesen Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 leste fort i mellom tråden . ble en veldig flott E30 ut av det har trua på å lakkere chrom listene jansen hadde vell tatt av fjærene ?
kristianbmw Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Har lest hele prosjekttråden din nå, utrolig bra arbeid! Angrer bittert på at jeg ikke gikk samme linjen som deg! Du er utrolig flink i det du gjør, stå på! Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå