Sturlis Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Siden Kristian er så treig med å oppdatere tar jeg meg friheten å legge ut noen bilder for han
Sturlis Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Tror du joggu ikke han har kjøpt seg sportsseter i skinn a? Han henta og skrudde det inn idag ;D
CV-Erik Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Dette er bare rått! Utrolig gjennomført, her gjøres ting grundig ser jeg! Stå på!
Gjest atlis Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Strøken bil og myye bra arbeid! men brock b1 har vel gått litt ut på dato. Denne bilen fortjener noen feite RS'er
mOMOe Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 huff, gamlingene må få malet huset snart ass, hehe.. ja hva er planen for vinteren a kristus? kan jo ikke si deg helt ferdig nå vel
Kai-P. Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Er imponert over all jobben du har gjort med bilen - den har blitt virkelig flott!
Mikael-B Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 huff, gamlingene må få malet huset snart ass, hehe..ja hva er planen for vinteren a kristus? kan jo ikke si deg helt ferdig nå vel Han skal nok lakkere på nytt og bytte diff igjen tenker jeg Skal få prakka på han S50 jeg, tenker jeg Han begynner å bli for kjent med M20en
Sturlis Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Han burde hvertfall få lakka de chrom-listene svarte snart, ellers så kommer jeg opp og gjør det!
Sturlis Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Det var en spøk, fordi han har allerede hellakkert bilen to ganger på under ett år
mOMOe Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 ja faen heller.. er på tide og få lakka og bytta diff snart, er jo sikkert flere dager siden han har gjort noen av delene nå hmmm, neh ikke s50.. han får ta en haug svartejobber og kjøpe seg en s85 el noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå