kristianbmw Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 blei knall bra detta.. Brock B1 kommer vel på, så fort du har den hjemme etter å ha montert alt ?Hmm.. Må vel håre opp en 18års bil snart jeg å vel ? ;P Ja Brock'ene er på! tar den hjem på fredagen. Ja du må jo det vøttø
Norborg Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 mm ;P Blir vel en Volvo på meg, kanskje. Det er vel som å banne i kirka det, å snakke om Volvo her inne :S hehe
kristianbmw Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Fikk smelt på Brock b1 felgene (9x16), og framskjermene i dag. Fikk også tatt jomfru turen med den, Hadde ikke trudd at den orka å legge lakriser i 2 gir med 9' breie felger, bilen har jo tross allt 20 år bak seg Glemte kameraet i dag også så blei bare mobil bilder desverre. Sturlis (i bakgrunnen) var med å prøve kjørte litt i skole gården. Bøllete Jeg er storfornøyd me resultatet å får satse på at lappen går i boks på mandagen.
knut_olestad Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Rett farge og rett felger Gliser mer og mer her jeg nå
EirikL Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Rett og slett nydelig! Gratulerer med resultatet og lykke til på mandag:)
kristianbmw Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Kommer stoor oppdate snart, har vært mye montering i det siste, bilen er så godt som komplett. Fikk lappen på mandagen så har ikke vært her inne på ei støn nå Bilen har fungert kjempe bra og har bare så vidt vært kalld de siste dagene
Sturlis Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Ja, nå må du få ræva igir å legge ut noen bilder her!
Norborg Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Hah, Nabon hakke tid til å være innpå her nå. Han er bare nede å råner han.. Eller rundt om å slurrer ...
kristianbmw Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 brukt det bilen er god for eller? Den har fått kjørt seg for å si det sånn
Lars89 Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Da har diffen sakt takk for seg Standard etter noen dager med lappen og E30
kristianbmw Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 hehe ja Fikk en ny 325i diff i stad, så den ska på i morra håper jeg, hvis ikke jeg er for fylle sjuk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå