Robbi3 Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Ønsker å leie en garasjeplass/verksted i Oslo området som jeg kan mekke litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 da er vi to? ingnen som vet om en grei plass å stå å skru på i oslo som er til leie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 x 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 x4 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Kult, hvis vi får tak i fler enn 6-7 stk kan det være aktuelt. Vet om et sted med 4 bukker og 8 garasjeplasser til leie for rundt 10 000kr i mnd + strøm. De har også kompressor der, ligger ikke langt unna Grorud i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 kanskje jeg blir med hvis jeg ikke finner det sted. Driver å titter rundt men gidder ikke å betale alt selv, blir for mye Venter på gobilen, pluss skal skru den del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hadde vært ålreit dette ja.Hørtes jo ut som ett bra sted det til 10 løk i måneden. Bare ha hjulskift der ved høysesongen så er vel leia dekt i noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Haha, ja. Skal ordne med bilder imorgen. Så får vi se hvor mange som blir med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 jeg er klar med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 er ikke lakkboks der og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Litt OT, men hvorfor søker du verksted rundt Hamar dutten? Er du derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 er ikke lakkboks der og?? Er dessverre ikke lakkboks der, men man kan jo finne opp noe lurt da F.eks. Sette opp et stort telt, for å ha et sted som er støvfritt Sende inn varmluft gjennom noen rør inn dit for å tørke? Og ha noen flere rør som suger og pumper inn/ut luft. Og for å lakkere da må man jo selvfølgelig bruke friskluftsmaske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 skulle hatt en plass å stå å skru.hadde vært topp:D men lurte på om noen som er fra oslo som kan hjelpe meg å bytte fanger? alt av verktøy ligger i kristiansand da jeg ikke har plass til det her så får ikke gjort det. veldig taknemlig hvis noen kan/vil hjelpe meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 henger meg gjerne på jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå