jojr Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Hei er det noen som kan hjelpe meg med norsk el. engelsk utgave av brukerhåndbok til denne, eller bare skrive ned de 2 punktene som står om nødprogram lampa til steptronic kasse
Pauls1 Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 fikk også opp denne varsellampa på bilen min tidligere i dag men den forsvant etter at jeg slo bilen av og på igjen.. står som følger : på grunn av feil skifter den automatiske gearkassen kun i nødprogram. oppsøk nermeste bmw servise. ytterlige anvisninger se side 61 side 61 : lyser kontrollampen, hhv. vises meldingen gearkassenødprogram i chek-controll, foreligger det en funksjonsfeil i skifteelektronikken i gearkassen. Alle gearvelgerinstillinger kan fortsatt velges; men i stillingen for fremoverkjøring kjører bilen nå kun i 4 eller 5 gear. unngå stor belastning og oppsøk nermeste bmw service.
jojr Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 Hei takk for bra svar, det samme skjedde meg, jeg lå i ca 40-50 km/t å hadde giret stående i 4 gir, så begynte lampen å lyse men slokket ved omstart. Så lurer på om det kan være at en har kjørt på for høyt gir for lenge. eller m man kanskje må ta det mer alvorlig.
Brasan Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Gratis (bortsett fra tellerskritt o.s.v. da, hvis noen skulle finne på å væra kverulant) å ringe BMW å spørre ihvertfall? Dem burde da vite det dem, om ingen andre?
nimitz Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Hadde selv kun den tyske brukerhandboka som jeg ikke forsto en dritt av. Bestilte en på dansk til rundt 400 kr. Veldig greit når det er noe man lurer på.
stfoer Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Hei er det noen som kan hjelpe meg med norsk el. engelsk utgave av brukerhåndbok til denne, eller bare skrive ned de 2 punktene som står om nødprogram lampa til steptronic kasse Har komplett engelsk E39 sett, inkludert navigasjon etc, i orginalt etui. PM om du er interessert.
bmwmaxi Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Eller last ned her: http://pdftown.com/search/node/e39 Og 10-12 til i bunnen her: http://www.e38.org/e39/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå