bmwfreak89 Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 hei skal få kjøpt meg noe sommer felger til bmw'n min .. men er litt usikker på ossen felger jeg skal kjøpe meg .. bilen er hvit .. og er senka er litt usikker på hvor mye .. men har drivi og sett på brock b1 og rondel d58 er det ikke det dem hetter :S:P husker ikke men vill ha felger med bra med vaske kant er det noen som har noe tips til noe grome felger?
Alecken Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Rondell D58 er jo et sikkert valg. Men "alle" har jo det fortiden. Brock tror jeg du skal styre unna på E34.. men det er jo bare min mening.. Selv syns jeg RH X-rad 19" (ac schnitzer kopi) ser meget bra ut på E34. Eller andre diverse kantfelger.. BBS, RH, OZ osv.. Helst 18-19" for min del.. M5 felger er jo også en sikker vinner...
bmwfreak89 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 ok har m5 felger nå men den ene felge tok kvelden i fjor sommer .. grune av en diger stein mitt i veien som jeg ikke så jeg lå bak en kompis plutselig svinkte han bråt og jeg rak ikke svinge fort nok
Hefner Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 RH X-rad 19 ingen over ingen ved siden perfekt på e-34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå