Lasse83 Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Hei! Har akkurat kommet meg inn i BMW varmen da jeg og madammen har kjøpt oss en e38 728, problemet er at den bare har kassettspiller og vi gjerne skulle hørt på cder... Det jeg lurer på da er om det går an å få tak i en cd veksler som kan "snakke" og styres av den originale spilleren? Er original veien å gå? Eller finnes det noen andre produsenter? Takker for svar og tips!
Kjennern Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Du kan kjøpe brukt der: http://shop.ebay.co.uk/items/?_nkw=E38+ ... &_osacat=0 Eller du kan kjøpe ny fra gsbildeler eller koed kanskje.
Olelink Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Vet ikke hvor bra de orginale vekslerne er jeg da, om de leser mp3 plater osv men det er kanskje ikke noe krav fra din side. Vet jo heller ikke om din spiller støtter cd veksler. Om du kjøper deg en brukt cd veksler beholder du jo orginaliteten inne i bilen samt at hvis det ligger ledningsnett til veksler der fra før (i bagasjerommet) så er det jo plug and play Koed.no har kanskje brukte spillere om din ikke støtter cd veksler, de har også brukte vekslere vil jeg tro, de har vel ledningsnett også om din mangler eventuelt kjøpe ett nytt ledningsnett da det ikke koster stort. Nå gir ikke orginal spilleren noen High-End lyd, så hvis det er det du ser etter må du nok skifte til en annen spiller men din har kanskje ikke DIN1 utførelse av radio, altså at vanlige små cd spillere fra sony, pioneer osv ikke passer uten modifikasjon. Begyn med å se om spilleren har interface for cd veksler.
Lasse83 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 Takker for svar! Får kikke litt på koed jeg da, men hvordan sjekker jeg om jeg har interface til cd veksleren? og ledningsnettet, hvor i bagasjerommet skal dette eventuelt ligge? EDIT: En uorginal spiller hadde vel kanskje vært like greit, men finnes det noen som støtter bruken av knppene på rattet og displayet under spilleren?
Kjennern Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Sjekk denne evt: http://www.bimmernav.com/store/catalog/ ... em-87.html Veksler bruker å stå på venstre side bak. Men er usikker på om den er kablet for dette om du ikke har veksler fra før. Men jeg trodde alle BMW original spillere hadde veksler ingang på E38-E39-E46.
Olelink Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Men jeg trodde alle BMW original spillere hadde veksler ingang på E38-E39-E46. Skal ikke se bort fra det nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå