andreastrones Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Legger igjen ut en bil jeg har for salg, da jeg p.t. ikke kan huske å ha sett en 5-serie til salgs i Norge med komplett orginalt underholdningsanlegg bak:) Bilen, en BMW 525dA er utstyrt med M-Sportspakken i kombinasjon med Individualpakken. Dette er en meget perfekt kombinasjon til 5-serien, og du får virkelig noe ikke "alle" andre har. Den var i bunn og grunn tiltenkt min far, men da han gikk for en annen bil skal den nå selges. Og for en bil! Det ble utført full hovedservice på bilen før den ble levert fra BMW Niederlassung München, med bremseklossebytte og alt tenkelig som kan komme i nærmeste fremtid. Den er kjørt ca 19.000 km, 1 tidligere eier (BMW AG) og er dønn strøken! Ikke en eneste ripe i lakk eller felger, perfekt interiør og alt "stemmer"! Dette er en bil som bare må sees! Og med utstyskombinasjonen nedenfor, er det vel bare Dynamic Drive og soltak som mangler... Eller hva? Komplett utstyrsliste: (Kan lastes ned her) BMW 525dA M-Sport Individual - Blue Onyx Farge: 490 - BMW Individual - Blue Onyx metallic Interiør: Z1XX - Utvidet Merinoskinn i farge Oxyd Brun 2NN - 19” BMW M lettmetallfelger, Dobbelteke 172 M med sommerdekk (19” med 245/275) 940 - BMW Individual interiørlister i edeltre, type Rødbrun eukalyptus 205 - Automatgir 217 - Active Steering 300 - Nødhjul 302 - Fjernbetjent Alarm 320 - Bortfall av modellbetegnelse 322 - Comfort Access 337 - M-Sportspakke 356 - Klimakomfort vinduer 415 - Solgardin i bakruten 416 - Solgardiner for baksetet 423 - Velour fotmatter 428 - Varselstrekant 431 - Automatisk avblendbart innvendig speil 441 - Røkepakke 442 - Koppholdere for fører og forsetepassasjer 456 - Komfortseter foran, Elektriske med minnefunksjon 494 - Oppvarmbare forseter 4MF - Aktiv justering av bredden på seteryggen 502 - Spylersystem for Xenon-hovedlys 508 - Parkeringssensore (PDC) 522 - Xenon for nær- og fjernlys 524 - Adaptive kjørelys 534 - Klimaautomatikk med utvidet omfang 544 - Cruise Control med bremsefunksjon 563 - Lyspakke 5AC - Fjernlysassistent 609 - Navigasjonsystem Professional 610 - Head-Up Display 612 - BMW Assist 616 - BMW Online 620 - Talestyring 644 - Mobiltelefonforberedelse med Bluetooth-grensesnitt 672 - CD-Veksler 6AA - BMW Teleservice 704 - M Sportsunderstell 710 - M Sportsratt i skinn 715 - M Aerodynamikkpakke 752 - BMW Individual High End høyttalersystem 760 - BMW Individual Shadow-line høyglans 775 - BMW Individual Antrasitt taktrekk 851 - Tysk språkversjon I tillegg er det følgende utstyr fra BMW Individual: BMW Individual Komposisjon 2 Inneholder følgende: - 490 - BMW Individual lakk (Farge Blue Onyx) - 940 - BMW Individual interiørlister (Type Rødbrun eukalyptus) - Z1XX - BMW Individual Merinoskinn med utvidet omfang (Farge Oxyd Brown) 944 - BMW Individual DVD Inneholder følgende: DVD-system for baksetepassasjerer med to 6,5" fargeskjermer. DVD-veksler med plass til 6 DVD i bagasjerommet, to sett hodetelefoner. I tillegg AUX-In inngang for tilkobling av videokamera, digitalt kamera, spillekonsoll mv. Over helgen blir det montert orginalkode 754 - M Hekkspoiler på bilen. Planen er også å få kjøper med på å innmontere Hartge-chip i den (231 hk / 500 Nm), samt fremskaffe 8,5" x 19" Hartge Classic II til vinterbruk. Den er da, i mitt syn, en meget kurrant bil! Noen som er enige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Bilen er fantastisk. Jeg syns fargekombinasjonen er elegant og lekker. DVD systemet bak er også gromt. Kunne godt tenkt meg tilsvarende i min E61, men mht. prisen så forblir det slik det er. Synd den ikke har takluke, da bilen absolutt kunne vært interessant å vurdere bytte i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Sykt rå og elegant bil! Det interiøret må være noe av det peneste jeg har sett. Tøft med DVD-systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Bilen er fantastisk. Jeg syns fargekombinasjonen er elegant og lekker. DVD systemet bak er også gromt. Kunne godt tenkt meg tilsvarende i min E61, men mht. prisen så forblir det slik det er. Synd den ikke har takluke, da bilen absolutt kunne vært interessant å vurdere bytte i.. Takk for tilbakemelding:) Jeg kan forstå deg når du "savner" takluken i bilen, men etter mitt syn så veier den resterende utstyrskombinasjonen så godt opp for dette, at det går greit:) Men bilen bør absolutt sees! Den er fin og pen på bilder, men i virkeligheten er den absolutt bare helt rå! Gleder meg også å se den med M hekkspoiler... Skal legge ut et oppdatet bilde etter montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 en fantastisk bil må jeg bare si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Det var en drømmebil til på lista det ja. Hva ligger denne på i pris?Eller hoppet jeg over det i annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Det var en drømmebil til på lista det ja. Hva ligger denne på i pris?Eller hoppet jeg over det i annonsen? Du hoppet absolutt ikke over prissettingen, da jeg har utelatt det fra teksten. I og med dette først og fremst er for å vise frem en nydelig farge- og utstyrskombinasjon, og ikke en ren salgsannonse, tenkte jeg å ikke prissette bilen her. Men, prisen kan finnes på linken utstyrslisten linker til, eller her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Uten tvil veldig smakfullt sammensatte fargekombinasjoner! vil ha! Desverre baller det fort på seg i kroner og ører når man putter på alt man vil ha. Det spørs om 430' i ekstrautstyr kan forsvares i en bil som i utgangspunktet koster 550'. Jeg tror jeg da hadde kikket på større motor, og kuttet på utstyrslisten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Uten tvil veldig smakfullt sammensatte fargekombinasjoner! vil ha! Desverre baller det fort på seg i kroner og ører når man putter på alt man vil ha. Det spørs om 430' i ekstrautstyr kan forsvares i en bil som i utgangspunktet koster 550'. Jeg tror jeg da hadde kikket på større motor, og kuttet på utstyrslisten... Helt enig i synspunktet ditt ang prioritering av motor vs. utstyrsliste. Til denne prisen mangler det alt for mye motor Hvorfor er det den gamle typen komfort-seter i den forresten?? Pga skjermene bak? Antar det skulle vært de nye setene i en 07 modell... Og ja; gjør seg aboslutt med den lille saken på bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Jeg syns ikke prisen er så gal for denne Individualen. Det er jo allerede en kraftig motor i denne og med en Hartge oppgradering så er jo motoren absolutt fullvoksen. Denne har ikke de nye komfortsetene da de kom i 09/2007. Dvs. at de kom på alle 2008 modeller. Ny iDrive kom fra 09/2008. Dvs. 2009 modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Når det gjelder pris kontra motor, så er det et valg du gjør. Du kan få en nærmest "ribbet" 535dA M-Sport til samme nybilpris, eller en meget godt utstyrt 530dA M-Sport. Likevel er det ikke det det handler om. En 525d inneholder i standard utgave mer enn nok av krefter for bruk her til lands. Og skulle det ikke være nok, så har du leverandører som Hartge og ACS. Dessverre så har Hartge fra i fjor sommer tatt vekk deres 272/260 hk chip til 525d'en. Men 231 hk's utgaven deres, som i de fleste tilfeller blir målt til 240 hk, burde holde for folk flest. Det er ingen tvil om at en 535d er en morsom sak, det vet jeg fra egne erfaringer. Men ta vekk modellbetegnelsen, still disse to ved siden av hverandre, og se hvem som får oppmerksomheten. Det er jo rett og slett fordi det er noe "uvant, men spennende"! Og slik bør bil være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Står i salgsannonsen; Regnr: Valgfritt. Hva betyr det? Samme som gullnr. liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Det betyr vel at bilen ikke er registrert og at man kan registrere bilen hvorsomhelst i Norge.. For de som måtte ønske AA-registrering for det.. De som måtte ønske BR-registrering får de.. Og de som ønsker fiskeriskilter med UA- og liknende får det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Det betyr vel at bilen ikke er registrert og at man kan registrere bilen hvorsomhelst i Norge.. For de som måtte ønske AA-registrering for det.. De som måtte ønske BR-registrering får de.. Og de som ønsker fiskeriskilter med UA- og liknende får det.. bra svart Saltkjelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå