Jørgen-Fastbmw Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Fin motor, og bra det kun var proppane i toppen mellom deksel og topp som mangla Det går faktisk ann å sette chippen i feil veg, det er eit lite hakk i chippen som skal følge eit hakk i sjølve støpselet i hjernen som chippen skal stå i skjønner ? var litt kødde formulert men tvi tvi !
Allez Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Fin motor, og bra det kun var proppane i toppen mellom deksel og topp som mangla Det går faktisk ann å sette chippen i feil veg, det er eit lite hakk i chippen som skal følge eit hakk i sjølve støpselet i hjernen som chippen skal stå i skjønner ? var litt kødde formulert men tvi tvi ! ja eg blei lykklig når eg slapp å ta ned girkassa:) ja, prøvde å snu chipppen, men ingenting skjedde... satte i den gammle chippen. då starta den:) men har et problem med at motoren slokna på tomgang no, går fint heilt til eg gir gass, å sleppe gassen, så går den langt ned på turtall å slokner, men av og til greie den å hente seg inn igjenn.. finne ingenplassa den suger falsk luft heller hyggelig med respons:)
Allez Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 burde eg ha justert fjæra i lmm.? kan virke som den får litt mykje bensin på tomgang..
Allez Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Har lurt på å kjøpe en breibandslamda, kan eg kutte ut den eg har no? og bruke breibandslamdaen på den orginale motorstyringen, å i tillegg ha displayet i bilen? Men den har vel et anna spennings spekter en en smalbåndlamda? hadde vert greit å vist at bladingsforholdet va ok eller ikke
Allez Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 de kan jo hende den er litt treg, var jo tendenser av samme symtom før ombygging og. å de er samme tomgangsmotor på no.. men i dag så stoppa den ikke på tomgang:D har vert å kjørt en tur. å det er go merkbar effekt økning her:) kan hende de hjelper å juster fortenningen noken få grader, for tomgangen sin del, noken som har formeining om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå