Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fin motor, og bra det kun var proppane i toppen mellom deksel og topp som mangla :)

Det går faktisk ann å sette chippen i feil veg, det er eit lite hakk i chippen som skal følge eit hakk i sjølve støpselet i hjernen som chippen skal stå i :) skjønner ? var litt kødde formulert men tvi tvi ! :)

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fin motor, og bra det kun var proppane i toppen mellom deksel og topp som mangla :)

Det går faktisk ann å sette chippen i feil veg, det er eit lite hakk i chippen som skal følge eit hakk i sjølve støpselet i hjernen som chippen skal stå i :) skjønner ? var litt kødde formulert men tvi tvi ! :)

ja eg blei lykklig når eg slapp å ta ned girkassa:)

ja, prøvde å snu chipppen, men ingenting skjedde... satte i den gammle chippen. då starta den:)

men har et problem med at motoren slokna på tomgang no, går fint heilt til eg gir gass, å sleppe gassen, så går den langt ned på turtall å slokner, men av og til greie den å hente seg inn igjenn.. finne ingenplassa den suger falsk luft heller

:roll:

hyggelig med respons:)

Skrevet

Har lurt på å kjøpe en breibandslamda, kan eg kutte ut den eg har no? og bruke breibandslamdaen på den orginale motorstyringen, å i tillegg ha displayet i bilen?

Men den har vel et anna spennings spekter en en smalbåndlamda?

hadde vert greit å vist at bladingsforholdet va ok eller ikke

Skrevet

de kan jo hende den er litt treg, var jo tendenser av samme symtom før ombygging og. å de er samme tomgangsmotor på no..

men i dag så stoppa den ikke på tomgang:D har vert å kjørt en tur. å det er go merkbar effekt økning her:)

kan hende de hjelper å juster fortenningen noken få grader, for tomgangen sin del, noken som har formeining om det?

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...