Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello!

Legger bare ut noen bilder her av gullet 8)

86-mod 735 IA fikk på nye BBS felge ifjor sommer, 8-18 225/40 10/18 255/40 :lol:

Helt strøken bil som kun har rullet 150 000 km,aldri vært vinterkjørt... :)

Vurderer å få senket den litt fremme + å få den litt mer stivere bak,tar gjerne imot noen ide på det;-)

legger ut flere bilder senere.

2dk3fmtuesildgwgeq1b.jpg

2svjphgt1yfn1urdfgw9.jpg

y7si30a31f7dl5fwcoul.jpg

mlhkxxool5cqqbxdjiuj.jpg

Skrevet

Den var flott :D Litt vanskelig å se på det siste bildet, men det virket som høyden bak var bra i forhold til størrelsen på hjulene. 2-3 cm ned fremme, så har du gull. Du må legge ut mange bilder av denne!

Skrevet

Senkes??

Spør du meg bør en så strøken original bil forbli nettopp det, strøken og original. Da har du noe som kommer til å være sjeldent om få år!

Herlig bil!!!

Skrevet

Dette var da en fin E23 :)

Hold den mest mulig orginal.

Om du ikke klarer det, ta ihvertfall vare på orginaldelene så du har en mulighet til å bygge bilen tilbake til original stand hvis interessen melder seg.

Legg ut flere og bedre bilder av bilen du :P

Skrevet

ja takk for det 8) bilen er en fryd å kjøre,alle orginal demperne blir nå tatt godt vare på hvis det kommer et senke sett på,vil ikke ha den mye senket men bare få den ned 3 cm fremme ja",) var nå inne på nivåreg.bart men håre heite d for en pris!...får se hva jeg får til på våren her :wink:

ska legge ut bedre bilder senere :lol:

Skrevet

Pen bil :) hadde en 728 før, angrer på at jeg solgte den, skikkelig god og kjøre! fikk en litt båt følese av den :lol:

også 100liters tank da, trenger det ;) hehe.

nei.. go biler detta, får stelle pent med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...