Gå til innhold

Kjøpt 1.bil idag. Hvordan ta av "dørtrekkene"? BMW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte min første bil idag. Får lappen i mars så har en liten stund til og fikse og trikse litt. Er litt små feil og mangler. Det som er feil er venstre bakdør kan kun åpnes fra innsiden og kjørerdør trekk er løst, tror håndbrekk vaieren er røket eller slakk. Noen ideer? Så hoved spm mitt er hvordan tar man av "dørtrekkene" på riktig måte? Og jo bremselys bak funker ikke. Kjøre lysene funker. Det er vel en sikring eller pærene?

Er noe forsterker og høytalere som følger med som jeg ikke har sett helt på enda.

Noen stylings triks?

Slenger med noen bilder. Den har gått 150000 og kjøpte den for 18 000,-. er det en grei deal? Sommer felgene er no rs felger på 17" som er støkene.

9hnrsquhfeomfh3060nk.jpg

9svdf7dnjed3f429cng0.jpg16kjg7itc6w6946bls5d.jpg

Skrevet

Skru av vindusveiva, ta av de to "lokka" under håndtaket innvendig. Kikker du inn der finner du to torx skruer.. Når du har skrudd ut de er det vare å røske det av. For da sitter det kun i klips:)

Ang baklysa er det bare å sjekke pærene.. Og sjekke sikringene..

Styling til denne kjøper du på koed.no og heter m tech;)

Skrevet

Hey, grattis med BMW!

Spiritus Sancti har svart på det meste. Eneste er at det finnes andre styling enn M-tech til din, men kan kreve litt tilpassing. Personlig syns jeg M-tech er mest stilrent.

Skrevet

Kan også være bryteren til bremselysa som er gåen (eller dårlig kontakt). Sitter på bremsepedalen, gankse lett og finne.

Syns det høres ut som en grei deal. Kommer jo selvsagt ann på på årsmodell og motor men...

Skrevet
Jeg hører bremse bryteren klikke men kan den være ødelagt fordi?

Ja, kan være dårlig kontakt i kontakta på den. Hadde det på min gamle.

Nå er det heller ikke uvanlig at pærene ikke har kontakt til jord i holderen. Kan også være lurt å skjekke.

Det med klokke istedenfor turteller på biler med mindre motorer, var faktisk nytt for meg. Hadde en 1995 316I for en stund siden og den hadde turteller.

Skrevet

tror det er 91 og 92 mod som har klokke i stedenfor turteller når det gjelder 316. min er det turteller på og det er n 93mod 316.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...