Gå til innhold

Hvordan koble opp Navigasjon i BMW 5-serie?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vurderer nå å sette inn navigasjon i min BMW, men fra før er det ikke noen form for navigasjon i bilen, kun standard montert cd spiller. Dette er da en 2001 mod.

Men har fått tilbud om å kunne gå til innkjøp av en 16:9 navigasjon med cd-skifter og alt av kabler.

MEN, er dette vanskelig å koble opp?

Noen som har noen forklaring på hvordan det gjøres, evt. noen som ville gjort det for en billig krone?

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har alt av kabler er det vel ikke noe stress å koble dette,men tar jo tid da.

Kan jeg spørre om hva du måtte ut med?

Sett komplette sett med alt for 10 laken på Ebay men er skeptisk til å bruke så mye uten å vite hvem jeg faktisk handler med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en 2001 mod , så vil jeg tro at det meste ligger klart og ferdig opplagt. Ny konsoll med plass til Navi må vel kjøpes ,og det samme gjelder vel antenne (usikker) og etter at alt er montert så må du vel innom en autorisert BMW forhandler for å få det programmert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort denne jobben i en e46. Selve oppkoblingen er ikke noe problem, men demontering av interiør kan ta litt tid, og det er her man kan få lyst til å gi opp noen ganger. Har man god tid og tålmodighet så går jobben egentlig greit.

Selv om utstyret er gammelt (noe jeg forsåvidt er enig i), har jeg enda til gode å se en uoriginal spiller se pent ut i e46/e39 (med mindre den er gjemt bak "lokket" i e39).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg vurderer nå å sette inn navigasjon i min BMW, men fra før er det ikke noen form for navigasjon i bilen, kun standard montert cd spiller. Dette er da en 2001 mod.

Men har fått tilbud om å kunne gå til innkjøp av en 16:9 navigasjon med cd-skifter og alt av kabler.

MEN, er dette vanskelig å koble opp?

Noen som har noen forklaring på hvordan det gjøres, evt. noen som ville gjort det for en billig krone?

På forhånd, takk!

Du kan få en ny Pioneer 2-din Navi inn i e39 for 15000.-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg vurderer nå å sette inn navigasjon i min BMW, men fra før er det ikke noen form for navigasjon i bilen, kun standard montert cd spiller. Dette er da en 2001 mod.

Men har fått tilbud om å kunne gå til innkjøp av en 16:9 navigasjon med cd-skifter og alt av kabler.

MEN, er dette vanskelig å koble opp?

Noen som har noen forklaring på hvordan det gjøres, evt. noen som ville gjort det for en billig krone?

På forhånd, takk!

Du kan få en ny Pioneer 2-din Navi inn i e39 for 15000.-

Hvordan monteres 2-din i e39? Med tanke på braketter og deksler i rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg vurderer nå å sette inn navigasjon i min BMW, men fra før er det ikke noen form for navigasjon i bilen, kun standard montert cd spiller. Dette er da en 2001 mod.

Men har fått tilbud om å kunne gå til innkjøp av en 16:9 navigasjon med cd-skifter og alt av kabler.

MEN, er dette vanskelig å koble opp?

Noen som har noen forklaring på hvordan det gjøres, evt. noen som ville gjort det for en billig krone?

På forhånd, takk!

Du kan få en ny Pioneer 2-din Navi inn i e39 for 15000.-

Pris på en pioneer 2din uten navi i E46 ? (ca pris)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...