S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Ja bare å si fra når du skal sote den, for jeg kan ordne deg en MYYYE bedre pris enn 5000 for bakruten på en coupe. Sote blinklysa? Bare bytte dem til svarte kanskje enklere? Skal jeg gjøre Hehe, ja det er kanskje enkelere å bytte dem, men det er ikke akkuratt noe stress å bruke sotespray heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Nå mangler det bare ae og xenon i grøftelysa Btw: jeg har ett ekstra xenon kit liggende nå. Hva slags pære er det i grøftelysa dine? er det hb4 i m grøftelysa også? Xenon i grøftlysa mangler nå ja, og ae, gleder meg til det. Men moro å ikke ta alt på en gang også da, klarer ikke å nyte oppgraderingene på samme måte som når man tar par ting av gangen Ja jeg tror det er hb4 i m lyktene ja, er faktisk samme som i orginale lyktene, for den ene pære røyk her om dagen, og da bare bytta jeg fra den gamle. Pris for xenonkitet ditt da? Meget intr se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Nå mangler det bare ae og xenon i grøftelysa Btw: jeg har ett ekstra xenon kit liggende nå. Hva slags pære er det i grøftelysa dine? er det hb4 i m grøftelysa også? Xenon i grøftlysa mangler nå ja, og ae, gleder meg til det. Men moro å ikke ta alt på en gang også da, klarer ikke å nyte oppgraderingene på samme måte som når man tar par ting av gangen Ja jeg tror det er hb4 i m lyktene ja, er faktisk samme som i orginale lyktene, for den ene pære røyk her om dagen, og da bare bytta jeg fra den gamle. Pris for xenonkitet ditt da? Meget intr se Xenon kitet kan du får for det jeg ga for det 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ja bare å si fra når du skal sote den, for jeg kan ordne deg en MYYYE bedre pris enn 5000 for bakruten på en coupe. Sote blinklysa? Bare bytte dem til svarte kanskje enklere? Skal jeg gjøre Hehe, ja det er kanskje enkelere å bytte dem, men det er ikke akkuratt noe stress å bruke sotespray heller.... hehe, er jo ikke det. Kanskje jeg skal gjøre det før helga? åssen ville det sett ut med sorte nyrer på en mørkeblå bil??? har du eller noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Pris for xenonkitet ditt da? Meget intr se Xenon kitet kan du får for det jeg ga for det 500kr Solgt!!! Til gutten med touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Grom bilen din ble med vinduene! Gleder meg til å se hvordan resultatet blir med sommerhjul hadde samme vinterhjul på en sedan jeg hadde for noen år tilbake.. er ikke moro! Ser ikke såååå mye bedre ut vinterfelgene jeg har nå heller, men det får duge, er jo bare salt og drit alikevel Skal du lakkere lister+håndtak el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Pris for xenonkitet ditt da? Meget intr se Xenon kitet kan du får for det jeg ga for det 500kr Solgt!!! Til gutten med touring hehe Tar vi overleveringa engang til uka da eller? kan du jo plukke opp ae også, så kan vi montere litt angående mørke nyrer så vet jeg ikke, jeg er jo bimmers største mottstander av shadowline og mørke nyrer, så jeg har ihvertfall ikke noe bilder av det... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Pris for xenonkitet ditt da? Meget intr se Xenon kitet kan du får for det jeg ga for det 500kr Solgt!!! Til gutten med touring hehe Tar vi overleveringa engang til uka da eller? kan du jo plukke opp ae også, så kan vi montere litt angående mørke nyrer så vet jeg ikke, jeg er jo bimmers største mottstander av shadowline og mørke nyrer, så jeg har ihvertfall ikke noe bilder av det... hehe okey, hehe, da skal jeg ikke mase på deg om bilder av det, hehe... jeg bare lurte på om det kunne passet, har aldri sett, men liker jo chromen også jeg kan ta overleveringen til uka, men veit ikke om jeg har råd til ae samtidig? får lønn neste uke igjen. Men kunne hentet kitet til uka! hadde jo vært moro å koblet sammen ja, for der kunne jeg trengt noe guide ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 okey, hehe, da skal jeg ikke mase på deg om bilder av det, hehe... jeg bare lurte på om det kunne passet, har aldri sett, men liker jo chromen også jeg kan ta overleveringen til uka, men veit ikke om jeg har råd til ae samtidig? får lønn neste uke igjen. Men kunne hentet kitet til uka! hadde jo vært moro å koblet sammen ja, for der kunne jeg trengt noe guide ja. Svarte nyrer passer jo sikkert bra på bilen din da, du har jo shadowline om ikke jeg husker feil? Om du skal ha ae samtidig er jo såklart opp til deg og avgjøre ikke vet jeg hvem ae du skal ha heller. Samme type som jeg har er jo tilgjengelig fra 8.00-20.00 så det er fort gjort om du bestemmer deg for de... hehe Kan vise deg hvordan du kobler jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 okey, hehe, da skal jeg ikke mase på deg om bilder av det, hehe... jeg bare lurte på om det kunne passet, har aldri sett, men liker jo chromen også jeg kan ta overleveringen til uka, men veit ikke om jeg har råd til ae samtidig? får lønn neste uke igjen. Men kunne hentet kitet til uka! hadde jo vært moro å koblet sammen ja, for der kunne jeg trengt noe guide ja. Svarte nyrer passer jo sikkert bra på bilen din da, du har jo shadowline om ikke jeg husker feil? Om du skal ha ae samtidig er jo såklart opp til deg og avgjøre ikke vet jeg hvem ae du skal ha heller. Samme type som jeg har er jo tilgjengelig fra 8.00-20.00 så det er fort gjort om du bestemmer deg for de... hehe Kan vise deg hvordan du kobler jeg vettu Om jeg har shadowline kan jeg egentlig ikke svare deg på? veit vel egentlig ikke hva som kjennetegner en shadowline. hehe. tenkte på å ha de som du har ja. for det er litt blå/hvite? eller hvite/blå? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Om jeg har shadowline kan jeg egentlig ikke svare deg på? veit vel egentlig ikke hva som kjennetegner en shadowline. hehe. tenkte på å ha de som du har ja. for det er litt blå/hvite? eller hvite/blå? hehe De har xenon utseende ja, blå/hvite.... Shadowline betyr at du har sort list rundt vinduene, ikke krom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 da er det shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Grom bilen din ble med vinduene! Gleder meg til å se hvordan resultatet blir med sommerhjul hadde samme vinterhjul på en sedan jeg hadde for noen år tilbake.. er ikke moro! Ser ikke såååå mye bedre ut vinterfelgene jeg har nå heller, men det får duge, er jo bare salt og drit alikevel Skal du lakkere lister+håndtak el? Takk for det Gleder meg som bare det selv til å få på sommerhjulene og se åssen den ser ut. Har aldri sett den med de på selv. Vinterfelga er jo ikke så mye å skryte av nei, men bedre en svarte stålfelger synes jeg. Som du sier er jo bare salt og drit på veiene likevel om vinteren. Når det gjelder lister å håndtak som må jeg innrømme at det har jeg ikke tenkt over en gang, men kan jo tenke på det nå . Har du noen bilder av noe e46'er som har dette lakkert? Eller noen andre her som har det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Lakkerte dørhåndtak er jo standard på 6cyl av e46.. jeg har lakkerte lister også, men synes kanskje bedre på sølvgrå bil, hvor kontrasten blir såpass stor i forhold til på din.. Jeg går å drømmer om vår/sommer hver eneste dag nå.. selvom det tar fryktelig lang tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Lakkerte dørhåndtak er jo standard på 6cyl av e46.. jeg har lakkerte lister også, men synes kanskje bedre på sølvgrå bil, hvor kontrasten blir såpass stor i forhold til på din..Jeg går å drømmer om vår/sommer hver eneste dag nå.. selvom det tar fryktelig lang tid!! min bil er no også lakkert der. det er no en 4cyl 320dT facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå