BimmerE46 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Lakkerte dørhåndtak er jo standard på 6cyl av e46.. jeg har lakkerte lister også, men synes kanskje bedre på sølvgrå bil, hvor kontrasten blir såpass stor i forhold til på din..Jeg går å drømmer om vår/sommer hver eneste dag nå.. selvom det tar fryktelig lang tid!! Der ser du, jeg visste jo egentlig det, men kom ikke på det Ja nei på min så synes det jo ikke SÅÅÅ godt at listene er svarte og håndtaka. Men skal prøve å se litt om jeg finner noen bilder av mørkeblå e46 med dette,.bare for å se åssen det blir... Har jo aldri tenkt over det når ejg har sett på de håndtaka som er lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Lakkerte dørhåndtak er jo standard på 6cyl av e46.. jeg har lakkerte lister også, men synes kanskje bedre på sølvgrå bil, hvor kontrasten blir såpass stor i forhold til på din..Jeg går å drømmer om vår/sommer hver eneste dag nå.. selvom det tar fryktelig lang tid!! min bil er no også lakkert der. det er no en 4cyl 320dT facelift hmm, da er det vel kanskje litt tøffere siden de nyere er nesten alle med det da? Eller kanskje det er ekstrautstyr på nyere bimmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 var hvertfall på prelift bilene slik at 6cyl kom med lakkerte eksteriørdeler.. Har sett flere facelift 4cyl med dette, både med og uten M-pakke.. Så vet ikke hvordan dette var på facelift, men prelift var slik.. Uansett, så synes jeg det er klart penest med håndtak lakkert.. kan du ikke søke opp litt e46 i fargen din og se om du finner noen med kanskje? Da vil du jo fort se hva du selv liker best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 ja ok. Det skal jeg jammen med gjøre. For blir det penere/tøffere så er jo ikke det utelukket at det blir ny farve på lister og håndtak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Da var det dags for en oppdatering her og. Har nå fått kjøpt inn xenon kit til grøftelysa, og handlet inn angel eyes Alt er montert og her er noen bilder av resultatet. Dette ble jo mye finere synes nå jeg da. Kan anbefales for dem som ikke har det allerede. Ting som gjenstår/ønsker å få montert/gjort: * Montere øyelokk (antakelig i morgen) * Nytt eksosanlegg med for eks 2x70/76 utløp. * Led/smoked baklys (usikker på utseende) * Sote blinkers foran (Snarest) * M-tech2 bakfanger * Ny M-tech2 frontfanger, pga skade på nåværende * Ny CD/USB - spiller * M3 - speil (Etter hvert) * Alu ringer i speedometeret * Lakkere håndtak og lister (usikker) Utenfor huset til S.Arnesen som hjalp meg med Ae'ne.... S.Arnesen sin coupe og min touring... liten photoshoot Sånn ser lysa ut på dagen, møkkete og jævlig.... Ren og herlig Fikk også samboeren med på en liten utstilling etter at vi var ferdige med å vaske bilene.... Bimmer'n så plutselig så lav ut i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Hvor kjøpte du AE settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Kjøpte sette på biltema. 499,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Lei den sprekken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Lei den sprekken.... Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Lei den sprekken.... hehe... Fet den ja... Skal ha ny til sommeren, når snøen og alle grusen er borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Liten update igjen. Skjer stadig nye ting nå som været begynner å bli penere Søndagen gikk til polering av sommerfelger, og påmontering. Fikk endelig satt på sommerhjula som jeg enda ikke hadde sett på på bilen. Og jeg ble positivt overrasket, for de passet jo bra til bilen. Ble litt skeptisk mtp senken, om de kom til å subbe, men det gjorde de ikke, kunne ikke passet bedre, god klaring mellom dekk og hjulbue... Nå er det bare å vente på finværet og ut å cruise. Skal polere hele bilen snart også. Her er noen bilder: Her var den grei Så måtte jeg vaske disse. Godt å få dem av Det var visst noen flere som syntes BMW'en så bra ut nå Et av favoritt bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Ble veldig bra syns senken var akkuratt passe til felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ble veldig bra syns senken var akkuratt passe til felgene Takk for det. Er kjempe fornøyd med senken og de felgene på mtp utseende. Må ta meg en tur til særp snart og cruise litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Ble veldig bra syns senken var akkuratt passe til felgene Takk for det. Er kjempe fornøyd med senken og de felgene på mtp utseende. Må ta meg en tur til særp snart og cruise litt Hørt noen rykter om att det blir sommer dekk på 3-4 bimmere her i sarp og fredrikstad iløpet av neste uke, så da får vi ta ett lite treff Sliter med været om dagen jeg da, må være tempratur nok til at jeg får polert felgene før jeg monterer de nye dekkene, og som du kanskje så her om dagen så trenger jeg sårt nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 fin bil, har samme felgene selv, men er til reserva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå