Gå til innhold

Da var senken på e46'n,AE og s hjul ,øyelokk,SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Ble veldig bra :D syns senken var akkuratt passe til felgene :D

Takk for det. Er kjempe fornøyd med senken og de felgene på mtp utseende. :D

Må ta meg en tur til særp snart og cruise litt :)

Hørt noen rykter om att det blir sommer dekk på 3-4 bimmere her i sarp og fredrikstad iløpet av neste uke, så da får vi ta ett lite treff :wink::wink:

Sliter med været om dagen jeg da, må være tempratur nok til at jeg får polert felgene før jeg monterer de nye dekkene, og som du kanskje så her om dagen så trenger jeg sårt nye dekk :wink:

bare å plinge på så spoler jeg en tur til særp for et lite treff, alltids moro det :)

Jeg klarte ikke å dy meg på søndagen når solen skinte, så måtte bare fram med polishen og sette i gang. Hehe, ja du trenger noe noen dekk ja... Så du får forte deg å sjekke opp noen dekker så vi får møttes med sommerrimsa :)

Edit: Må ha 1 dekk selv, det ene er vel slitt... så må vel ha to nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil, har samme felgene selv, men er til reserva :)

hei, takker for komplimentet. Du har samme felg til reserven ja. Hehe, da kan jeg kontakte deg dersom jeg skulle ødelegge en av mine :) hehe, veit ikke hvor vanskelig disse er å oppspore??? kjøpt dine selv, eller fulgte med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å plinge på så spoler jeg en tur til særp for et lite treff, alltids moro det :)

Jeg klarte ikke å dy meg på søndagen når solen skinte, så måtte bare fram med polishen og sette i gang. Hehe, ja du trenger noe noen dekk ja... Så du får forte deg å sjekke opp noen dekker så vi får møttes med sommerrimsa :)

Edit: Må ha 1 dekk selv, det ene er vel slitt... så må vel ha to nye..

Lønner seg å kjøpe 2 stk ja. østfold dekk i skjeberg har gode priser på dekk i din dimmensjon,. De ligger midt i skjeberg sentrum, over gata fra bensinstasjon.

Bestilte meg dekk i dag, så de kommer i slutten av uka om jeg har veldig flaks, hvis ikke så kommer de i begynnelsen av neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja østfold dekk har jeg hørt om og tror jeg har vært der med jobben en gang. Skal ringe dem og høre når jeg bestemmer meg for bytte av disse.

Ja da krysser vi fingrene for at du får dem denne uka. Bli moro å se den med sommerhjula på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, har samme felgene selv, men er til reserva :)

hei, takker for komplimentet. Du har samme felg til reserven ja. Hehe, da kan jeg kontakte deg dersom jeg skulle ødelegge en av mine :) hehe, veit ikke hvor vanskelig disse er å oppspore??? kjøpt dine selv, eller fulgte med bilen?

de fulgte med bilen, ja. men de heter RH prestige, men er kliss lik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, kanskje de ikke er så uvanlige som jeg tror. Hadde vært moro å visst hvem som kan få tak i dem, hvis jeg skulle få noen penger til overs og få byttet ut et pga noen riper. Eller om jeg skader noen av de i heletatt. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Ikke mye ulike dem nei. Enten er jeg blind eller så er det noe rart, men jeg kan ikke si jeg ser forksjell, men må innrømme at jeg legger ikke merke til alle de små detaljene ved første øyekast... Ser du noe ulikt S.Arnesen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...