Syse Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Fin bil - enda finere med sommerdekk Jeg må vel snart få satt på sommerdekk på bilen jeg også, men litt skummelt ettersom jeg jobber natt og det kan plutselig fryse på. Når det kommer til lakkerte utv. lister og håndtak på en mørkere bil, kan du jo se på bildene av bilen min. Fargen på bilen er Le mans blau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 så du hadde kjøp angel eyes på biltema du må være litt obs på kontakten mellom angel eyes og motstand. er lett for at dem begynner og BRENNE !! hvis det kommer vann eller noe på dem. ikke tette Hei. Takk for tilbake melding ang senk og felgene Å såpass ja. Ja det skal jeg passe på. Kan jo også prøve og så om jeg får dekket til det litt med noe sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 så du hadde kjøp angel eyes på biltema du må være litt obs på kontakten mellom angel eyes og motstand. er lett for at dem begynner og BRENNE !! hvis det kommer vann eller noe på dem. ikke tette Hei. Takk for tilbake melding ang senk og felgene Å såpass ja. Ja det skal jeg passe på. Kan jo også prøve og så om jeg får dekket til det litt med noe sånn i tilfelle already taken care of Om du husker så kutta jeg vekk alle orginale kontakter og brukte krympestrømper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Fin bil - enda finere med sommerdekk Jeg må vel snart få satt på sommerdekk på bilen jeg også, men litt skummelt ettersom jeg jobber natt og det kan plutselig fryse på. Når det kommer til lakkerte utv. lister og håndtak på en mørkere bil, kan du jo se på bildene av bilen min. Fargen på bilen er Le mans blau. Ja det er fortsatt kaldt om natta, så være litt forsiktig der ja Skal ta en titt på bildene av bilen din, se om jeg får mer lyst å lakkere de da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 så du hadde kjøp angel eyes på biltema du må være litt obs på kontakten mellom angel eyes og motstand. er lett for at dem begynner og BRENNE !! hvis det kommer vann eller noe på dem. ikke tette Hei. Takk for tilbake melding ang senk og felgene Å såpass ja. Ja det skal jeg passe på. Kan jo også prøve og så om jeg får dekket til det litt med noe sånn i tilfelle already taken care of Om du husker så kutta jeg vekk alle orginale kontakter og brukte krympestrømper Det er allerede tatt hånd om Hehe, stemmer det, vi brukte jo krympestrømer så der skjer det ikke så mye muffins nå ja... Er det noe sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 tosk! Fikk jo ikke noe mindre lyst til å slenge på sommerhjul nå da.... Bare synd det fryser på i smeltevannet om morningen når jeg er på vei til jobb.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 tenkt at dere har "vår".. vi har 33cm snø, om ikke mer.... så det blir ikke no vinterhjul her i gården før utei april kanskje mai... men har fine vinterhjul så går greit .P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 tosk!Fikk jo ikke noe mindre lyst til å slenge på sommerhjul nå da.... Bare synd det fryser på i smeltevannet om morningen når jeg er på vei til jobb.. :/ Hehe, jeg klarte ikke å vente mer jeg, måtte bare se, og var jo mer spent på om disse passet på bilen da jeg ikke har sett dem på før fryser på litt her og om kvelden, men da holder jeg meg hjemme, eller kjøre den andre bilen om jeg MÅ noe.. Men i og med at du bruker din til jobb når det er glatt så er det vel lurest å la vinterhjula stå på litt til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 tenkt at dere har "vår".. vi har 33cm snø, om ikke mer.... så det blir ikke no vinterhjul her i gården før utei april kanskje mai... men har fine vinterhjul så går greit .P Ja her er det full vår, pent vær og 10 pluss ute... Er det så mye snør oppe hos dere nå? jaja, må nesten få deg noen råe vinterfelger dere, da det er dem dere kjører på mest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 tenkt at dere har "vår".. vi har 33cm snø, om ikke mer.... så det blir ikke no vinterhjul her i gården før utei april kanskje mai... men har fine vinterhjul så går greit .P Nå var du snill; 33cm snø kom siste døgnet, er over 110cm totalt på målestasjonen. Enda ei stund til det blir mulighet til sommerdekk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 uff det er ikke noe moro med så mye snøså lenge... får håpe finværet og varmen kommer til dere også om ikke så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Har ikke skjedd så mye her nå for tiden. Men tenkte å komme med en liten PLAN oppdatering. Driver å forbereder bagasjerommet til demperbytte, og det er visst ikke bare moro nei. Men har kommet på flere ting som skal på bilen med tiden som kommer: * Ny M-Tech 2 fanger må jeg jo ha * M-Tech 2 bakfanger * Eksos potte 2x76 eller noe * Alu ringer i speedometeret * Ny foring til girstanga, (veldig løs) * Muligens ny Cd-Spiller * M3 - speil kunne jeg tenke meg å prøve på den Flere oppdateringer kommer etterhvert som ting blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Da har jeg begynt på litt av jobben for å bytte dempere bak. Tok meg ca 1,5 timer på hver side siden dette er min første gang jeg gjør dette på denne type bil. Var mye som måtte fjernes for å komme til dempertårnet. Og siden jeg nå allerede har demontert høyttalerne i bagasjen, så bytter jeg dem ut med noen Rockford Fosgate 6x9'ere, og kobler opp disse til forsterkeren for litt bedre lyd i vogna. Hehe. Så da var det jo litt moro å demontere likevell. Legger ved noen bilder så langt i arbeidet. Nå står alt klart til å bare bytte demperne i morgen. Måtte demontere littegrann for å komme hit ja. Alt dette her måtte ned for å komme til demperskruene Og her var all moro over... litt møkk som har kommet innom ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Da var det litt updates igjen. Fikk endelig på nye dempere, og fikk også byttet de originale 6x9'erne i bagasjerommet. Var jaggu mye jobb med demperbytte på touring e46, men ble jo meget fornøyd med både lyden jeg fikk ut av de nye høyttalerene og kjørefølelsen med de nye demperne bak. Neste på planen nå for tiden er øyelokk, og montere på ny frontfanger som er bestilt og er vel her til uka Noen bilder av arbeidet som er utført. Monterte inn disse jeg, hadde de liggende så jeg prøvde dem funker bra. Litt modding så kom denne også på plass, da den er litt dypere enn originale 6x9'ere. Og sommerdekka forble på da solen stod her på søndagen igjen. Bilen ble da selvfølgelig vasket etterpå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Da var det gjort litt mere med bilen. Har fått bestilt, og lakkert ny frontfanger, og denne er nå montert, så den gamle med sprekken er endelig av Og har fått montert på lyktesenkere, så ble et annerledes utseende nå Og M-tech girknopp er på plass og montert, så litt smådetaljer inni bilen ble det også Slenger opp noen bilder så folket kan se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå