mrbatnes Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 noen bilder av go-bilen, 93 model 540ia. akkurat bikket 200 tusen på telleren, null rust og ganske fin ellers bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Flott farge og interiør! Velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Gromt med V8 Flott bil med pen interiørfarge. Eneste minuset i min bok er treverket. Men det kan man jo gjøre noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 finfin bil! Syntes fargekombinasjonen var nydelig! Ordentlig fint interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Nydelig bil! Planer for den da? bytte til Manuell? V8 er rått, spesielt når bilen veier så "lite" som E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Nydelig bil! Planer for den da? bytte til Manuell?V8 er rått, spesielt når bilen veier så "lite" som E34.. planen var orginalt å bytte til manuell.. men etter å ha kjørt bilen en stund nå så blir jeg mer å mer usikker. bilen er DØNN orginal og alle servicer er fulgt (akkurat bikket 190k på tellern) så har i grunn ikke så lyst til å begynne å skru den i stykker.. når jeg kjøpte den sto der i orginal kassett spiller tilåmed! så foreløbig blir den automat.. går noe JÆ#¤%#" allikevel tenker på å bytte ut lyktene på den, har lyst på DE-lykter fremme. tror det hadde blitt stilig. Og hvite blinkers bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Gromt med V8 Flott bil med pen interiørfarge. Eneste minuset i min bok er treverket. Men det kan man jo gjøre noe med takktakk liker trelistene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hehe, det skal du få lov til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Flott bil. Og velkommen i klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 hadde service på bilen nå i helgen, og tok av bunnpannen for å skjekke den berømte oljepumpen samtidig med oljeskiftet. der låg det 2 bolter i pannen, en til festet for oljepumpen ( en av 3 totalt) og en til selve pumpehuset. ALLE andre skruer var også mer eller mindre løse!! tok av en og en bolt, gjor reint bolt og gjenger, hadde på locktite og skrudde godt til. anbefaler på det sterkeste til alle her som har m60 motor å sjekke dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Grattis med grombalje! ikke hver dag man ser originale 540i sedan her til lands. har enda ikke vært nedi bunnpanna på min, men får vel gjøre det snart. ikke så bra å kjøre rundt med løs oljepumpe.. Edit: noen som har vært borti disse innstegslistene til en overkommelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Grattis med grombalje! ikke hver dag man ser originale 540i sedan her til lands. har enda ikke vært nedi bunnpanna på min, men får vel gjøre det snart. ikke så bra å kjøre rundt med løs oljepumpe.. Edit: noen som har vært borti disse innstegslistene til en overkommelig pris? det koster mindre å sjekke det en å ikke gjør det for å sei de sånn. er det ikke gjort noe med før, er det garrantert løst. brukte ca 1 time på jobben, kjørte bilen over en grav. ang. innstegslistene har jeg ikke sett de noen plasser faktisk.. enste M5 som GS har som jeg vet om hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 har heller ikke sett dem. selv på koed som hadde massevis av forskjellige brukte innstegslister var ikke denne typen blandt dem. mine er litt slitne og skulle gjerne byttet dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 polerte bilen og skiftet ut alle blinklysene samtidig. vasket først grundig med maguirs nxt gikk over hele hele bilen fra listene og ned med meguiars Quick clay. (noe som fugerer helt RÅTT. deretter fulgte lakkrensen. meguiars Deep crystal polerte med Meguiars NXT Tech Wax 2.0 og sånn ble resultatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå