Alex88 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Litt av en fargekombinasjon må jeg si Link: http://www.youtube.com/watch?v=Brnqrm3DA4k
eriklepe Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 hehe, helt feil var det jo ikke! synes det ser helrått ut jeg.
///FredriK.S Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 hehe, helt feil var det jo ikke! synes det ser helrått ut jeg. Enig. Var kul.
EirikL Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det skal en rå bil til for å bære en slik fargekombinasjon. Jeg synes ikke den klarte det helt. Burde ha vært panser i samme farge som bilen. Ellers var den stilig.
Lars89 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Syns bilen var heilt sinnsyk rå e. Minna litt om disse:
Alex88 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Den første minnet meg om Hulken som er her på forumet. Den andre synes jeg var mer gjennomført enn den CSL på youtube klippet
M3 Yngve Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Syns bilen var heilt sinnsyk rå e. Minna litt om disse: Makan til herming da. Men jeg har en annen grønn farge, men skulle hatt en CSL jeg også. Hadde ikke lakka en org CSL heller jeg da. Min bil er jo en "savage tittel" bil, så den skal nok ikke på veien noe mere.
R Andersen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hadde ikke lakka en org CSL heller jeg da. Min bil er jo en "savage tittel" bil, så den skal nok ikke på veien noe mere. Vil tro at disse bilene er folierte.
M3 Yngve Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hadde ikke lakka en org CSL heller jeg da. Min bil er jo en "savage tittel" bil, så den skal nok ikke på veien noe mere. Vil tro at disse bilene er folierte. Ja det er dem nok, tenke ikke så langt i dag, er jo søndag vet du.
vetu03 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Sinnsykt rå begge to, men likte den orange veldig godt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå