Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neg monterte mine tok jeg å holdt de sånn noelunde over de gammle, borret da ett hull gjennom der hvor skruen skal stå, skrudde så i den ene skruen, så borte jeg neste skrudde i en til skrue osv....

Skrevet
Neg monterte mine tok jeg å holdt de sånn noelunde over de gammle, borret da ett hull gjennom der hvor skruen skal stå, skrudde så i den ene skruen, så borte jeg neste skrudde i en til skrue osv....

Kunne ikke sagt det bedre selv. Det enkleste er ofte det beste :P

Skrevet
Lim de fast med kontaktlim før du borrer.

Hva skal det være godt for? sikkert 1 år siden jeg satte mine på men de henger som fy ennda og da er de kun skrudde.

Skrevet

Hva skal det være godt for? sikkert 1 år siden jeg satte mine på men de henger som fy ennda og da er de kun skrudde.

Det er lettere å borre når de sitter fast fra før.

Men hver sin smak.

Skrevet

samma gjorde jeg limte dem og så om dem var rette vis dem henger litt sånn feil nappe dem av og lime i igjen . så når jeg fikk dem rette så var det bare og bore i vei .. mye letter en og holde dem ;)

Skrevet

Det er lettere å borre når de sitter fast fra før.

Men hver sin smak.

noen gidder visst ikke å lese alt hva man skriver :-P hehe... jeg gjorde også som du sier opt... en liten limdott først... så slapp pedalen å vandre alle veier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...