-BMW320- Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Har kjøpt meg M-Tech pedalsett og lurte på om noen har en smart måte og få skruvd de på så de blir rette slik at det ikke blir helt feil?
Haug530D Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Neg monterte mine tok jeg å holdt de sånn noelunde over de gammle, borret da ett hull gjennom der hvor skruen skal stå, skrudde så i den ene skruen, så borte jeg neste skrudde i en til skrue osv....
Alex88 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Neg monterte mine tok jeg å holdt de sånn noelunde over de gammle, borret da ett hull gjennom der hvor skruen skal stå, skrudde så i den ene skruen, så borte jeg neste skrudde i en til skrue osv.... Kunne ikke sagt det bedre selv. Det enkleste er ofte det beste
Haug530D Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Lim de fast med kontaktlim før du borrer. Hva skal det være godt for? sikkert 1 år siden jeg satte mine på men de henger som fy ennda og da er de kun skrudde.
opt Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Lim de fast med kontaktlim før du borrer. Hva skal det være godt for? sikkert 1 år siden jeg satte mine på men de henger som fy ennda og da er de kun skrudde. Det er lettere å borre når de sitter fast fra før. Men hver sin smak.
bmwfreak89 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 samma gjorde jeg limte dem og så om dem var rette vis dem henger litt sånn feil nappe dem av og lime i igjen . så når jeg fikk dem rette så var det bare og bore i vei .. mye letter en og holde dem
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Lim de fast med kontaktlim før du borrer. Hva skal det være godt for? sikkert 1 år siden jeg satte mine på men de henger som fy ennda og da er de kun skrudde. Det er lettere å borre når de sitter fast fra før. Men hver sin smak. noen gidder visst ikke å lese alt hva man skriver hehe... jeg gjorde også som du sier opt... en liten limdott først... så slapp pedalen å vandre alle veier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå