sk33to Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Som topic sier, er det noen som vet hvor jeg kan bestille dette fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Torshov Bilrekvisita hadde hvertfall før, sikkert de andre lignende butikkene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 www.iggeeseatcovers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Bilxtra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1721&iItemId=151372 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Kommer jo an på om du skal ha formsydd eller universalt. Til og med BMW leverer skinntrekk til en del biler. Men hvorfor ikke kjøpe noen ekte skinnstoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Lurer på hvor man får kjøpt formsydd til Bmw selv Noen som vet? Edit: http://www.hts.no/images/SETETREKK_2009.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Jeg ville sett etter brukte skinnseter. Skal du ha skikkelig ludderlook som er formsydd så blir det fort dyrt. Biltema sitt ludderlook o.l. blir fort slitt og rakner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 takker for alle tips, jeg er på jakt etter skinn interiør til bmw`en min, men det er mamma som skal ha til sin bil og hun ba meg prøve og finne ut hvor jeg kunne få det fra.... det skal være universalt og det skal være billig... kan godt være "fake" skinn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 www.iggeeseatcovers.com + 1... meget bra setetrekk.. har bestill til to biler.. bra passform!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hvordan i svarte får man bestillt / sett priser der da? Ringe til Russland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 igeeseatcovers er vel i statene?.. jeg sendte mail til dem hvertfall. sa spurte de etter bilder av setene i den ene bilen for å få best resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå