Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bil:

1994 BMW E36 M3

Eier:

Saevik

Eksteriør:

Orginalt, forutenom svart grill og kvite blinkers

Hjul:

Continental Sport Contakt 2 225/40/17

Interiør:

Orginalt, M3 vadere

Stereo:

Spiller: Kenwood

Resten er orginalt

Motor:

3,0 liter, heilt orginal motor

Fremtidige planer:

Green konfilter [Done]

M3 List på bagasjeluke [Ligger i garasjen]

Rieger auenbryn [Ligger i garasjen]

K-sport justerbart senkesett med Tuv [Ligger i garasjen]

Bytte ut til største computer [Ligger i garasjen]

M3 GT list under frontfanger [Ligger i garasjen]

Elles er eg vell tenkt til å behalde bilen mest mulig orginal

Historie:

Bilen blei importert fra Stuttgart i Juni 08, bilen hadde da ein kmstand på 88000km:) Pr.idag (01.02.09) er bilen gått 91000km

Bilen har vært på service etter mellom 4-8000km eller 1gong i året, alt etter hva som kom først..

1 eiger på bilen fra den var ny og han hadde ein alder på 52år når den blei kjøpt av meg.

Lapper i motorrom viser hvilken olje som er blirr brukt...

Innkjøringsprosedyrer står fårtsatt i frontrute, og frontruten har ingen steinsprut. Med andre ord Orginal strøken frontrute..

Når eg fekk bilen var motorrom og aaalt heilt støvfritt og reint, nå etter bare 3000km i norge ser det ikkje ut.. Det forteller bare litt om Norge..

Bilen blei tektylert på godkjent verksted i Oktober, og deretter parkert for vinteren..

Annet:

Om noen vil komme med ris eller ros eller spørsmål er det bare å fyre løst:)

Legger ved noen bilder av bilen slik den ser ut idag (01.02.09)

p6z8al4edfi8zfhyn766.jpg

szjuwim7zwax273ltp8f.jpg

x8vrhj2fn27rhzwh70pm.jpg

2sq5uwabl5pjpkqtb6vz.jpg

xuw01swu8p6x1a3dep5s.jpg

g6dg623813t1md22p7d1.jpg

blj4vjdz45omo3p9o7se.jpg

08f6cpl1lrzsq6ki1acg.jpg

zleppqzcruukxabsgm58.jpg

hgqksnu4axp2z0amk608.jpg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer med en fin M3! Jeg ville ikke ha montert på lyktelister, men det er jo en smaksak.. :wink:

Når eg fekk bilen var motorrom og aaalt heilt støvfritt og reint, nå etter bare 3000km i norge ser det ikkje ut.. Det forteller bare litt om Norge..

Hvorfor det? Tror du det ikke er møkk og støv på veiene i Tyskland? Jeg kan hvertfall bekrefte det, da bilen min så ut som en møkkahaug etter Tysklandsturen i fjor..

Skrevet
Gratulerer med en fin M3! Jeg ville ikke ha montert på lyktelister, men det er jo en smaksak.. :wink:

Hvorfor det? Tror du det ikke er møkk og støv på veiene i Tyskland? Jeg kan hvertfall bekrefte det, da bilen min så ut som en møkkahaug etter Tysklandsturen i fjor..

Alle veit no at det er bedre der nede med både kvalteten på veiane og reinhaldet, sida dei ikkje drive å sanda å salta..Men seffølgelig er der støv der og, men i mindre doser..

Skrevet
Husk å sjekk understellet da, skader ikke å behandle det for å takle salt.

"Bilen blei tektylert på godkjent verksted i Oktober, og deretter parkert for vinteren.."

Og som sagt, parkert for vinteren, skal ikkje bruke slike biler på snøv,salt eller andre ting som ødelgger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...