saevik Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Bil: 1994 BMW E36 M3 Eier: Saevik Eksteriør: Orginalt, forutenom svart grill og kvite blinkers Hjul: Continental Sport Contakt 2 225/40/17 Interiør: Orginalt, M3 vadere Stereo: Spiller: Kenwood Resten er orginalt Motor: 3,0 liter, heilt orginal motor Fremtidige planer: Green konfilter [Done] M3 List på bagasjeluke [Ligger i garasjen] Rieger auenbryn [Ligger i garasjen] K-sport justerbart senkesett med Tuv [Ligger i garasjen] Bytte ut til største computer [Ligger i garasjen] M3 GT list under frontfanger [Ligger i garasjen] Elles er eg vell tenkt til å behalde bilen mest mulig orginal Historie: Bilen blei importert fra Stuttgart i Juni 08, bilen hadde da ein kmstand på 88000km:) Pr.idag (01.02.09) er bilen gått 91000km Bilen har vært på service etter mellom 4-8000km eller 1gong i året, alt etter hva som kom først.. 1 eiger på bilen fra den var ny og han hadde ein alder på 52år når den blei kjøpt av meg. Lapper i motorrom viser hvilken olje som er blirr brukt... Innkjøringsprosedyrer står fårtsatt i frontrute, og frontruten har ingen steinsprut. Med andre ord Orginal strøken frontrute.. Når eg fekk bilen var motorrom og aaalt heilt støvfritt og reint, nå etter bare 3000km i norge ser det ikkje ut.. Det forteller bare litt om Norge.. Bilen blei tektylert på godkjent verksted i Oktober, og deretter parkert for vinteren.. Annet: Om noen vil komme med ris eller ros eller spørsmål er det bare å fyre løst:) Legger ved noen bilder av bilen slik den ser ut idag (01.02.09)
R Andersen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Gratulerer med en fin M3! Jeg ville ikke ha montert på lyktelister, men det er jo en smaksak.. Når eg fekk bilen var motorrom og aaalt heilt støvfritt og reint, nå etter bare 3000km i norge ser det ikkje ut.. Det forteller bare litt om Norge.. Hvorfor det? Tror du det ikke er møkk og støv på veiene i Tyskland? Jeg kan hvertfall bekrefte det, da bilen min så ut som en møkkahaug etter Tysklandsturen i fjor..
///MPower Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 MEGET strøken bil har aldri sett en så strøken org bil før jeg så på denne i sommer.
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Gratulerer med en fin M3! Jeg ville ikke ha montert på lyktelister, men det er jo en smaksak.. Når eg fekk bilen var motorrom og aaalt heilt støvfritt og reint, nå etter bare 3000km i norge ser det ikkje ut.. Det forteller bare litt om Norge.. Hvorfor det? Tror du det ikke er møkk og støv på veiene i Tyskland? Jeg kan hvertfall bekrefte det, da bilen min så ut som en møkkahaug etter Tysklandsturen i fjor.. Alle veit no at det er bedre der nede med både kvalteten på veiane og reinhaldet, sida dei ikkje drive å sanda å salta..Men seffølgelig er der støv der og, men i mindre doser..
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Hvor i Møre og Romsdal holder du til? Fosnavåg, der da?
Robbi3 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Husk å sjekk understellet da, skader ikke å behandle det for å takle salt.
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Husk å sjekk understellet da, skader ikke å behandle det for å takle salt. "Bilen blei tektylert på godkjent verksted i Oktober, og deretter parkert for vinteren.." Og som sagt, parkert for vinteren, skal ikkje bruke slike biler på snøv,salt eller andre ting som ødelgger..
JonasD Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hvor i Møre og Romsdal holder du til? Fosnavåg, der da? Sunndal
Ellingsen B. Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Flott M3! Ser ut som en godt holdt bil ja. Disse vokser ikke på trær lenger. Hvordan ser bilen ut inni?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå