lloydsb Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 liker smaken din Akkuratt samme felger jeg ser på men ender nok opp med keskin kt4 Rondell058 har egentlig helt feil innpress(får lavt) hvertfall hvis man vil ha forskjellig bredde foran og bak. det håper jeg du vil ha bbs lm, er jo grise lekre men! koster og ikke lett og finne på brukt markede. Beyern Mesh har jeg selv gått litt vekk ifra, kikket mye på de før, men veldig usikker på de. Utrolig fin m3 du har fått deg hvertfall:) skulle bare hatt interiøret mitt:P haha
lloydsb Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 ey din nuddel sjekk disse: http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... ive=bilde1 jalla dekk da egentlig , men
saevik Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 ey din nuddel sjekk disse: http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... ive=bilde1jalla dekk da egentlig , men Ja veit om ditta, men blir så dumt å kjøpe Replica:P Dessuten veit eg å finne dei felgane der billigere.. Ser ut som han får dei fra Bmauto..Såfall er bildet hentet derfra;) Minuset med lm er vell at du ikkje har samme kanten som på Keskin og rondell, men som du seier, må ha slik eit domt impress får å få kant på rondellen.. Nei eg er glad eg ikkje har skin seter, heilt fantastiske dei eg har no:) Har hatt skinn på alle andre biler eg har hatt og m3 sine stoff seter slår aaalt!
lloydsb Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 ey din nuddel sjekk disse: http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... ive=bilde1jalla dekk da egentlig , men Ja veit om ditta, men blir så dumt å kjøpe Replica:P Dessuten veit eg å finne dei felgane der billigere.. Ser ut som han får dei fra Bmauto..Såfall er bildet hentet derfra;) Minuset med lm er vell at du ikkje har samme kanten som på Keskin og rondell, men som du seier, må ha slik eit domt impress får å få kant på rondellen.. Nei eg er glad eg ikkje har skin seter, heilt fantastiske dei eg har no:) Har hatt skinn på alle andre biler eg har hatt og m3 sine stoff seter slår aaalt! ok, skal bli gøy og se hva du ender opp med.. kan være enig med at man sitter mye bedre i stoff, men ikke penere.
saevik Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 Ja du må seifrå om kva du også ender opp med;) Sitter bedre i stoff ja, og så slepper du at det er så vamt pga sol å slikt.. Og om det akkorat er verdt dinna utsjånaden framfor å sitte bedre å ikkje brenne seg om sommaren er jo opptil hver enkelt å bedømme;)
saevik Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Ingen som he ei meining om kjøp av felga? Var dårlig respons her..
E36Cab1 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Er jo ganske like desse alternativa du viste fram,men Keskin blir sikkert fint!
Superbeetle Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg ville gått for Keskin Kt4;) Beyern Mesh syntes jeg kommer opp i omtrent alle trådene her inne.. Skjønner ikke hva som er så spesielt med dem
saevik Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Jeg ville gått for Keskin Kt4;)Beyern Mesh syntes jeg kommer opp i omtrent alle trådene her inne.. Skjønner ikke hva som er så spesielt med dem Det er jo fine felger Beyern Mesh Derfor kommer det opp i mange tråder
Bamsebrakar Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Gå for keskin kt4, det blir nok smellfætt:P
saevik Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Gå for keskin kt4, det blir nok smellfætt:P
Torek Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 BBS LM! Uten tvil Bilen din fortjener dyre sko.
Larsegutt Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 grattis me fin bil ! øyelukka ikke min stil men. litt utvalg av felger...
Larsegutt Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Her er forresten en e-36 med kt4 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... &start=135
saevik Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Hvilke felger er det som er på bilde nr 2 (grøn e36) ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå