jon///M Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 har en 03 320 med sentral lås men ikke alarm. hvordan er det og ettermontere slikt? dyrt? hvor skaffes? ev kan jeg bruke feks defa eller lignende og likevell bruke org fjernkontrollen til sentral låsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 ja du kan få etter montert defa alarm som aktiveres og av aktiveres ved bruk av nøkkel.. du får også tak i orginal alarm, men vet ikke hva det koster se på ETK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Ettermonterte selv Defa på min som er koblet opp mot nøkkelen så den fungerer akkurat som originalt. Husker ikke helt priser, men det var ca 1/3 av prisen for en original alarm mener jeg (i størrelsesorden 10.000 og 3.000 mener jeg å huske). Sjekk www.defa.no for forhandlere. Original alarm får du prisen på hos nærmeste forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Jeg fikk ettermontert Defa på min E39. Fungerer sammen med sentrallåsen og greier. Inkludert jekkesensor (i tilfelle noen vil stjele hjul) og montering av hele greia tror jeg det kom på ca 5000,- LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 ja for defa er vel forsikrings godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 ja det er en godkjent alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå