Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe m3 speil med blinkers da jeg ikke har sideblinkers i framskjermer, synes det er dumt å lage hull i framskjermer pga det.

Men er det noen som har noen peiling på hvor og åssen jeg får kobla til blinkersa i speila?

Skrevet

tror ikke jeg har noe oppkobling til blinklys i sideskjermer hvis det var det du mente.

Det var ikke blinkers der orginalt skjønner du.

Skrevet

Erhm, hvilken bil er dette snakk om forresten? Mener at alle BMW kom med blinkers for å tilfredstille krav til belysning innenfor EU. Så rart at den ikke har, kanskje den er skjult ett elr annet sted den kabelen. Eller i verste fall kuttet vekk, men du må ihvertfall få signaler fra noe ;)

Skrevet
Erhm, hvilken bil er dette snakk om forresten? Mener at alle BMW kom med blinkers for å tilfredstille krav til belysning innenfor EU. Så rart at den ikke har, kanskje den er skjult ett elr annet sted den kabelen. Eller i verste fall kuttet vekk, men du må ihvertfall få signaler fra noe ;)

Mange som har importbil fra Tyskland, min forrige BMW hadde ikke sideblinkers og var import.

Men man kan stjele strøm fra frontblinkerene.

Skrevet

Er ikke værre enn å finne blinklys kabelen under ved rattet der, den som alle med alarm kobler seg på for å få lys signal.. Funker fett det!

Skrevet

den er importert ifra tyskland ja så sikkert derfor den ikke har det.

Fikk mangel på det på EU-godkjenninga så derfor tenkte jeg å kjøpe m3 speil med blinkers når jeg først skal bytte speil, så jeg slipper å borre i skjermene.

Det er en e36 coupe 94 mod.

Skrevet

Fikk mangel på det på EU-godkjenninga så derfor tenkte jeg å kjøpe m3 speil med blinkers når jeg først skal bytte speil, så jeg slipper å borre i skjermene.

Jeg borret hull i skjermene og satte på blinklys på min coupè, så ikke forskjell fra originalt.

Skrevet

Jeg borret hull i skjermene og satte på blinklys på min coupè, så ikke forskjell fra originalt.

Litt redd det fort kan begynne å ruste hvis jeg begynner å borre.

Skrevet

Kjøp deg noen oransje reflekser på biltema elns, og teip dem fast på skjermene med dobbelsidig teip, da får du 1'er feil på eu :D

Skrevet

kanskje jeg skal vurdere det for det er jo penere:)

men hvor skal jeg ta strøm ifra for å få kobla den til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...