Gå til innhold

Blaupunkt THA475


 Share

Anbefalte innlegg

prøv mekonomen :)

ser kanskje ut til at THA475 er gått ut.. fant ingen ved et kapt søk. vet jeg kjøpte den siste hos PS for en stund tilbake :P

men er mulig den har fått en erstatter, eller at noen har igjen på lager..

Aha :) Noen som vet hvilken modell som er erstatteren her eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 475`en hos Mekonomen på salg - mye som tyder på at den er på vei ut - Men bilradiospesialisten hadde kabler for meg, betalte 2000 og noe for forsterkeren hos Mekonomen og 1018 for kablene hos Bilradiospesialisten.

Skjønner ikke hvorfor den skal fases ut - 475 funker jo utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 475`en hos Mekonomen på salg - mye som tyder på at den er på vei ut - Men bilradiospesialisten hadde kabler for meg, betalte 2000 og noe for forsterkeren hos Mekonomen og 1018 for kablene hos Bilradiospesialisten.

Skjønner ikke hvorfor den skal fases ut - 475 funker jo utmerket!

billigere kabler hos bilradiospesialisten da, jeg ga 1350,- hos mekonomen med 10% rabatt var det vel..

mens jeg ga ca 1500 inkl. fakt fra PS.no for forsterkern :)

delenr kan være kjekt å ha ved bestilling :)

adapter (til BMW) delnr: 7607 62 2017

kabelsett til forsterker 5,5m delnr: 7607 62 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 475`en hos Mekonomen på salg - mye som tyder på at den er på vei ut - Men bilradiospesialisten hadde kabler for meg, betalte 2000 og noe for forsterkeren hos Mekonomen og 1018 for kablene hos Bilradiospesialisten.

Skjønner ikke hvorfor den skal fases ut - 475 funker jo utmerket!

billigere kabler hos bilradiospesialisten da, jeg ga 1350,- hos mekonomen med 10% rabatt var det vel..

mens jeg ga ca 1500 inkl. fakt fra PS.no for forsterkern :)

delenr kan være kjekt å ha ved bestilling :)

adapter (til BMW) delnr: 7607 62 2017

kabelsett til forsterker 5,5m delnr: 7607 62 2011

Hvilke sider skal jeg bruke for å søke opp disse delenr? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikker på hvor du kan bestille disse på nett.. mener jeg fant på ebay en gang, men finner ikke noe nå :?

men isåfall kan du oppgi delnr. når du evt, bestiller hos bilradiospesialisten eller mekonomen :) hadde problemer med å finne delnr hos mekonomen da jeg skulle bestille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å sjekke opp om disse forsterkerne for dere ;)

Men som jeg nevnte til Buzz (i pm) så er det STORE omveltninger på gang hos Blaupunkt som treger ned detektiv arbeidet mitt! :D

Stay tuned...

Mvh

@lpher, som jobber hos:

Bilradiospesialisten Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått snakket med rette vedkommende hos Blaupunkt i norge...og fikk servert noe priser på forsterkerne og adapterkabelen.

Kan godt regne litt på det, og eventuelt legge det ut som en group buy her? (under "kjøp og salg" vel å merke ;))

Jeg tror foresten jeg har funnet grunnen til at en del Blaupunkt produkter har forsvunnet fra endel nettbutikker ja... De fleste bilstereomerkene har økt prisene betraktelig den siste måneden (euro/dollar-kurs etc.) ...og det kan se ut som en del nettbutikker har valgt å avvente å ta inn visse Blaupunkt produkter av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Da har jeg endelig fått det bekreftet, fra høyeste hold hos Blaupunkt i Tyskland, at THA-forsterker serien IKKE er på vei ut ;)

Forsterkerne finner dere her:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=587

Forlengelseskablene her:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736

...og BMW-adapterene her:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...