Buzz Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hvor er det billigste stedet jeg kan få tak i denne samt den BMW kabelen jeg trenger på ca 5,5m? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 prøv mekonomen ser kanskje ut til at THA475 er gått ut.. fant ingen ved et kapt søk. vet jeg kjøpte den siste hos PS for en stund tilbake men er mulig den har fått en erstatter, eller at noen har igjen på lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 prøv mekonomen ser kanskje ut til at THA475 er gått ut.. fant ingen ved et kapt søk. vet jeg kjøpte den siste hos PS for en stund tilbake men er mulig den har fått en erstatter, eller at noen har igjen på lager.. Aha Noen som vet hvilken modell som er erstatteren her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Jeg kjøpte 475`en hos Mekonomen på salg - mye som tyder på at den er på vei ut - Men bilradiospesialisten hadde kabler for meg, betalte 2000 og noe for forsterkeren hos Mekonomen og 1018 for kablene hos Bilradiospesialisten. Skjønner ikke hvorfor den skal fases ut - 475 funker jo utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg kjøpte 475`en hos Mekonomen på salg - mye som tyder på at den er på vei ut - Men bilradiospesialisten hadde kabler for meg, betalte 2000 og noe for forsterkeren hos Mekonomen og 1018 for kablene hos Bilradiospesialisten.Skjønner ikke hvorfor den skal fases ut - 475 funker jo utmerket! billigere kabler hos bilradiospesialisten da, jeg ga 1350,- hos mekonomen med 10% rabatt var det vel.. mens jeg ga ca 1500 inkl. fakt fra PS.no for forsterkern delenr kan være kjekt å ha ved bestilling adapter (til BMW) delnr: 7607 62 2017 kabelsett til forsterker 5,5m delnr: 7607 62 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg kjøpte 475`en hos Mekonomen på salg - mye som tyder på at den er på vei ut - Men bilradiospesialisten hadde kabler for meg, betalte 2000 og noe for forsterkeren hos Mekonomen og 1018 for kablene hos Bilradiospesialisten.Skjønner ikke hvorfor den skal fases ut - 475 funker jo utmerket! billigere kabler hos bilradiospesialisten da, jeg ga 1350,- hos mekonomen med 10% rabatt var det vel.. mens jeg ga ca 1500 inkl. fakt fra PS.no for forsterkern delenr kan være kjekt å ha ved bestilling adapter (til BMW) delnr: 7607 62 2017 kabelsett til forsterker 5,5m delnr: 7607 62 2011 Hvilke sider skal jeg bruke for å søke opp disse delenr? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 er ikke sikker på hvor du kan bestille disse på nett.. mener jeg fant på ebay en gang, men finner ikke noe nå men isåfall kan du oppgi delnr. når du evt, bestiller hos bilradiospesialisten eller mekonomen hadde problemer med å finne delnr hos mekonomen da jeg skulle bestille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg holder på å sjekke opp om disse forsterkerne for dere Men som jeg nevnte til Buzz (i pm) så er det STORE omveltninger på gang hos Blaupunkt som treger ned detektiv arbeidet mitt! Stay tuned... Mvh @lpher, som jobber hos: Bilradiospesialisten Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagrune Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Kjøpte forsterker og kabler hos bilradiospesialisten Sandnes,for 3450,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Da har jeg endelig fått snakket med rette vedkommende hos Blaupunkt i norge...og fikk servert noe priser på forsterkerne og adapterkabelen. Kan godt regne litt på det, og eventuelt legge det ut som en group buy her? (under "kjøp og salg" vel å merke ) Jeg tror foresten jeg har funnet grunnen til at en del Blaupunkt produkter har forsvunnet fra endel nettbutikker ja... De fleste bilstereomerkene har økt prisene betraktelig den siste måneden (euro/dollar-kurs etc.) ...og det kan se ut som en del nettbutikker har valgt å avvente å ta inn visse Blaupunkt produkter av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hmm, but I still want one! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Strømmen bilradio har den, fikk den med kabelsett på 5,5m til 2990,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Ahh, Nice! Kanskje ta meg en tur dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Da har jeg endelig fått det bekreftet, fra høyeste hold hos Blaupunkt i Tyskland, at THA-forsterker serien IKKE er på vei ut Forsterkerne finner dere her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=587 Forlengelseskablene her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 ...og BMW-adapterene her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 - 40 % hos mekonomen nå !!!!!! løp og kjøp!!!! (hønefoss) ca 1400 for forst og 739 for 5.5 m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå