Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en frontfanger av han i helgen faktisk. Han kom tilogmed og leverte på døra.Han har en salgstråd her inne nå som går på noe M Tech til e39.

Får vel kontakt med han gjennom den.

Skrevet

hater sånne folk. skulle vært sperret borte fra forumet til evig tid. :evil:

kjøpte sånne neon instrument skiver av en her på forumet som ikke fungerte i det hele tatt. å fikk opplyst etter at jeg hadde fått de, at de hadde vært litt til å fra når han hadde dem også. men når jeg fikk dem så var det helt mørkt. men han ville ikke gi tilbake noe penger nei. så måtte kjøpe ett nytt sett. brukernavn: bmw328

Skrevet

Folk tyr til vold når de slipper opp for argumenter og fornuft. Får jeg sånne tanker, holder jeg dem for meg selv :wink:

Skrevet
Folk tyr til vold når de slipper opp for argumenter og fornuft. Får jeg sånne tanker, holder jeg dem for meg selv :wink:

Nå sikter ikke jeg til deg EirikL, men er man vel bevart får man ikke sånne tanker pga. en tapt CD-spiller til 3000,-.

Skrevet

Er enig at det var vel litt dramatisk men hvist alle tenker at "pytt, det var jo bare 3000 kr" så får jo sånne kjeltringer lov og hold på med kjeltringstreker i år etter år. Det er jo noe som heter Forbrukerrådet også.

Skrevet

Hva faan skal han gjøre da?

Anmelde han og ingenting skjer?

tull og fjatt med forbrukerrådet? masse papirarbeid, frem og tilbake osv..

Skal jeg si dere en ting som funker?

Finn det største balltreet du finner, og møt opp på døra.

Han er slem mot deg, du er slem mot han.

Typisk norsk holdning: "Han svindla meg, men det var bare 3000kr, så det er ikke så farlig."

Dette er slik JEG ville gjort det. Uavhengig av deres meninger om det.

Skrevet

Jeg byttet nr i april i fjor og så har dette beklageligvis gått i glemmeboken, hadde en samtale med David på tlf her i går og overførte pengene umiddelbart!

Er bare for meg og beklage det intruffende.

jeg driver et firma og selger mye deler til bmw og det hender det går litt i surr.

Så nå er i vertfall pengene dine på konto snart:)

Igjen så beklager jeg dette. håper det ordner seg.

Skrevet
Derfor betaler jeg aldri noe før jeg har det i hånda ;)

Nei men er ikke akkurat alle som vill sende deg varen og la deg betale senere da..

Kan like gjerne bli svindla den veien ;)

*Send varen og aldri motta betaling*

*Betal varen og aldri motta varen*

Kan gå begge veier ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...