David Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2089512 Advarer folk mot denne karen, betalte han for en cd-spiller til e39 for et år siden. Har enda ikke motatt cd-spilleren og får ikkje kontakt med han.
Rogeren Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 http://www.1881.no/Multi/?Query=99366573&qt=8 Navn og adresse... Kanskje avlegge et besøk... Med vennlig overtalelse om tilbakebetaling av penger med renter... Og en cd-spiller for tort og svie...?
A.Teserud Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 er så j** smart og gjøre seg kjeltring pga en Cd spiller .. blir oppgitt jeg. mye tjente han på og stikke av med penga uten spiller? toppen 3000 kr.
patricko Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 hadde dratt ned over å knekt kjeve å nese + litt til for et år med rente.
JoeNasty Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Kjøpte en frontfanger av han i helgen faktisk. Han kom tilogmed og leverte på døra.Han har en salgstråd her inne nå som går på noe M Tech til e39. Får vel kontakt med han gjennom den.
jpse36 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 hater sånne folk. skulle vært sperret borte fra forumet til evig tid. kjøpte sånne neon instrument skiver av en her på forumet som ikke fungerte i det hele tatt. å fikk opplyst etter at jeg hadde fått de, at de hadde vært litt til å fra når han hadde dem også. men når jeg fikk dem så var det helt mørkt. men han ville ikke gi tilbake noe penger nei. så måtte kjøpe ett nytt sett. brukernavn: bmw328
Mexos Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hadde dratt ned over å knekt kjeve å nese + litt til for et år med rente. Hvor gammel er du? 13?
EirikL Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Folk tyr til vold når de slipper opp for argumenter og fornuft. Får jeg sånne tanker, holder jeg dem for meg selv
Torek Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Folk tyr til vold når de slipper opp for argumenter og fornuft. Får jeg sånne tanker, holder jeg dem for meg selv Nå sikter ikke jeg til deg EirikL, men er man vel bevart får man ikke sånne tanker pga. en tapt CD-spiller til 3000,-.
EirikL Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Helt enig, Torek. Det blir rett og slett tåpelig å utbasunere slike ting for så lite.
nimitz Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Er enig at det var vel litt dramatisk men hvist alle tenker at "pytt, det var jo bare 3000 kr" så får jo sånne kjeltringer lov og hold på med kjeltringstreker i år etter år. Det er jo noe som heter Forbrukerrådet også.
OLEZZ Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Hva faan skal han gjøre da? Anmelde han og ingenting skjer? tull og fjatt med forbrukerrådet? masse papirarbeid, frem og tilbake osv.. Skal jeg si dere en ting som funker? Finn det største balltreet du finner, og møt opp på døra. Han er slem mot deg, du er slem mot han. Typisk norsk holdning: "Han svindla meg, men det var bare 3000kr, så det er ikke så farlig." Dette er slik JEG ville gjort det. Uavhengig av deres meninger om det.
Gislius Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Derfor betaler jeg aldri noe før jeg har det i hånda
Willersrud Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg byttet nr i april i fjor og så har dette beklageligvis gått i glemmeboken, hadde en samtale med David på tlf her i går og overførte pengene umiddelbart! Er bare for meg og beklage det intruffende. jeg driver et firma og selger mye deler til bmw og det hender det går litt i surr. Så nå er i vertfall pengene dine på konto snart:) Igjen så beklager jeg dette. håper det ordner seg.
nitrox111 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Derfor betaler jeg aldri noe før jeg har det i hånda Nei men er ikke akkurat alle som vill sende deg varen og la deg betale senere da.. Kan like gjerne bli svindla den veien *Send varen og aldri motta betaling* *Betal varen og aldri motta varen* Kan gå begge veier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå