Neonz Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 tok feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 så har jeg hørt at m5 har turbo, Kan hvertfall si at M5 ikke har turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 så har jeg hørt at m5 har turbo, Kan hvertfall si at M5 ikke har turbo okei så det finnes ikkje turbo til v8en min? Tror kansje jeg er blitt lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Jovisst gjør det det! Du kan bruke hvilken som helst turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 det han sier er at når den aktuelle kjøpte denne bilen så var det ikke påmontert turbo på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 fant ut m5 va jo ein v6er nettop! noen så har lurt meg! beklager for posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Gjelder det e34 eller e39? 540i og M5 har vel ikke noen deler felles. (drivverk, bremser etc) Ingen M5 som har turbo heller.. Såvidt jeg vet finnes det ingen bmwmodeller som er orginalt levert med turbo mellom E23 745i og E90 335i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 fant ut m5 va jo ein v6er nettop! noen så har lurt meg! beklager for posten! Hva er det du skal fram til egentlig? M5 kan være en rekkesekser, en v8 el en v10.... Det er iallefall ingen V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 det er e34.. ja da må jeg nok bare legge fra meg den ide en:D ville bare ha mer gamp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 det er e34.. ja da må jeg nok bare legge fra meg den ide en:D ville bare ha mer gamp jeg http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... 183&id=145 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 er det noe lurt å hive det der på ein motor som har gått 300 k km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 er det noe lurt å hive det der på ein motor som har gått 300 k km? Jeg hadde ikke trimma en motor som er gått så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Javist. Man får vel med 2års garanti, uansett vilken KM stand motoren har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå