Ivanrogov Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Tilbake til start? hehe.. skal ikke rette den igjen da?
rindegut Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 nei , den er kondemnert , har kjøpt en 2000 mod 523ia som skal se ut som denne når den er ferdig . ramma på denne er overslått nesten 40 cm så det er ikke enkelt å fikse den igjen ,
rindegut Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 svart sports hud interiøret er til salgs ja;) skal ha 8000 for det komplett:P
hypah Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Strøken bil du hadde! Synd at den ble ødelagt.. Hvordan farge var det på den?
bmwsupra Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 fin bil, men gla for at jeg ikke er noen oppretter!
rindegut Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 er ikke jeg heller , men har en far som retter litt . men det koster for mye å begynne igjen , billigere å kjøpe en ny , hadde heldigvis kasko og så bruker jeg deler av denne , så skal nyebilen også bli bra . skal lage tråd på den også når jeg får lakkert m fangerne . har kjøpt en 2000 mod 523ia sort med beige sportshuinteriør
rindegut Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 lenge siden de ble solgt har hatt 2 sett etter disse også med kant , ligger bilde av de siste en plass i tråden , wasabi felger m sort senter ,
opeth84 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 lenge siden de ble solgt har hatt 2 sett etter disse også med kant , ligger bilde av de siste en plass i tråden , wasabi felger m sort senter , ja,såg dette til slutt sorte felger med kant har blitt lovlig populært til e39 for tiden. er en i Ørsta som har samme felgene,mener jeg på. jeg skal nok ha skikkelig kantfelger. Helst Oz Cerez felger,men vanskelig å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå