Gå til innhold

BMW e39 520IM kjøp da vrak og fiksa den oppigjen, vrak igjen

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei , den er kondemnert , har kjøpt en 2000 mod 523ia som skal se ut som denne når den er ferdig .

ramma på denne er overslått nesten 40 cm så det er ikke enkelt å fikse den igjen ,

• 2 weeks later...
Skrevet

er ikke jeg heller , men har en far som retter litt . men det koster for mye å begynne igjen , billigere å kjøpe en ny , hadde heldigvis kasko og så bruker jeg deler av denne , så skal nyebilen også bli bra . skal lage tråd på den også når jeg får lakkert m fangerne . har kjøpt en 2000 mod 523ia sort med beige sportshuinteriør

Skrevet

lenge siden de ble solgt :) har hatt 2 sett etter disse også med kant , ligger bilde av de siste en plass i tråden , wasabi felger m sort senter ,

Skrevet
lenge siden de ble solgt :) har hatt 2 sett etter disse også med kant , ligger bilde av de siste en plass i tråden , wasabi felger m sort senter ,

ja,såg dette til slutt :)

sorte felger med kant har blitt lovlig populært til e39 for tiden. er en i Ørsta som har samme felgene,mener jeg på.

jeg skal nok ha skikkelig kantfelger. Helst Oz Cerez felger,men vanskelig å få tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...