skillbill Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Fet kjerre ja! Men få spørre om en liten ting; Det står at du har en ekte e46 M3, som er avbildet i avataren din antar jeg, holder det ikke med èn? Du har virkelig i både pose og sekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Fet kjerre ja! Men få spørre om en liten ting; Det står at du har en ekte e46 M3, som er avbildet i avataren din antar jeg, holder det ikke med èn? Du har virkelig i både pose og sekk! En av hver ja, men den orginale er på deling med fattern hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hehe ja, leste gjennom tidligere innlegg i tråden nu! Skal 328'n få noen form for motoroppgradering eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Fin farge Men det må vel være litt flaut å ta forbikjøringer med denne? He he Har du M3-merker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hehe ja, leste gjennom tidligere innlegg i tråden nu!Skal 328'n få noen form for motoroppgradering eller? Hadde vært noe med kompressor, men siden jeg blir stoppet hele tiden så er ikke det så lurt. Ca. 40 ganger har jeg blitt stoppet. Har skrevet hver eneste gang jeg har blitt stoppet, for hva og hvorfor hehe Koster en del for kompressor og ikke minst boten jeg kommer til å få Derfor vurderer jeg min egen orginale M3, men venter bare på den rette bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Fin farge Men det må vel være litt flaut å ta forbikjøringer med denne? He he Har du M3-merker på? Hehe, synes den går jeg, men kunne vært bedre Det er m3 merke på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hehe ja, leste gjennom tidligere innlegg i tråden nu!Skal 328'n få noen form for motoroppgradering eller? Hadde vært noe med kompressor, men siden jeg blir stoppet hele tiden så er ikke det så lurt. Ca. 40 ganger har jeg blitt stoppet. Har skrevet hver eneste gang jeg har blitt stoppet, for hva og hvorfor hehe Koster en del for kompressor og ikke minst boten jeg kommer til å få Derfor vurderer jeg min egen orginale M3, men venter bare på den rette bilen Du har samme problem med lokalpolitiet som jeg har med lokal-tollerne du da Før kjørte jeg e46 316i helt plain standard bortsett fra carbonlook-speil, og 9/10 ganger ble jeg stoppet i kontroll, da jeg passerte svinesundsgrensa inn til sverige, et sted jeg er ofte da jeg bor i Fredrikstad kun 30min og siden sigaretter er så dyrt her til lands! Dessuten spiller jeg mye golf i sverige om sommeren. Har hatt en liten nedgang etter jeg gikk over til e60'n da! Uansett er det utrolig irriterende når man gang på gang blir "den bil nr 10 i rekken" som skal kontrolleres i "rutinekontroll" Ene gangen hadde jeg mamma ved siden av, da spurte de bare om førerkort, vanligvis er det full sjekk av fører+vognkort, sjekke alle poser, lommer i bilen osv. Men jeg gidder da ikke kjøre rundt med mamma i bilen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Tror at moren din skremte han hehe, han fylte sikkert opp buksene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Haha, men du alex.. Hvordan var bak breddet? =) Har også hørt rykter om at du hadde gitt din gamle diff så mye juling at du måtte bytte den? =P Byttet den på mekonomen i Bærum elr no..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Flott bil dette. Gamle til kompis i Fredrikstad.. Ser den står tilsalgs på autodb, lykke til med salget Har den blitt godkjent med 2.8 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Haha, men du alex.. Hvordan var bak breddet? =)Har også hørt rykter om at du hadde gitt din gamle diff så mye juling at du måtte bytte den? =P Byttet den på mekonomen i Bærum elr no..? hehe, fikk sjokk selv Skulle kjøre ut ved bjerkebanen så kjørte jeg litt ut, men så smalt det bare Da gikk den ikke lenger. Har ikke kjørt den hardt. Men men livet er kjipt noen ganger. edit: breddingen: utført ved kapping og sydd sammen igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Flott bil dette. Gamle til kompis i Fredrikstad.. Ser den står tilsalgs på autodb, lykke til med salget Har den blitt godkjent med 2.8 motoren? Sigurd tror jeg han het? Koselig kar. Den er ikke blitt godkjent med 2.8. Har ikke fått tid, men det skal ikke noe problem til får å få den godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Var på tide med en tråd om bilen! hehe Veldig lekker bil dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Var på tide med en tråd om bilen! hehe Veldig lekker bil dette. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hva er det dem sjekker vær gang dem stopper bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå