Gå til innhold

Min E46 "M3" Ny Look =) Vurderes solgt!

Alex88
 Share

Anbefalte innlegg

Du har samme problem med lokalpolitiet som jeg har med lokal-tollerne du da :evil:

Før kjørte jeg e46 316i helt plain standard bortsett fra carbonlook-speil, og 9/10 ganger ble jeg stoppet i kontroll, da jeg passerte svinesundsgrensa inn til sverige, et sted jeg er ofte da jeg bor i Fredrikstad kun 30min og siden sigaretter er så dyrt her til lands! Dessuten spiller jeg mye golf i sverige om sommeren.

Har hatt en liten nedgang etter jeg gikk over til e60'n da! 8)

Uansett er det utrolig irriterende når man gang på gang blir "den bil nr 10 i rekken" som skal kontrolleres i "rutinekontroll" :evil:

Ene gangen hadde jeg mamma ved siden av, da spurte de bare om førerkort, vanligvis er det full sjekk av fører+vognkort, sjekke alle poser, lommer i bilen osv.

Men jeg gidder da ikke kjøre rundt med mamma i bilen hele tiden :P

Blir du stoppet inn i sverige? :shock:

Kjører til sverige nesten vær uke, sett kontroll inn i sverige to ganger på 4 år ca.... blitt stoppa en gang au... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser fin ut den ja, Hvor fikk kjøpte du de brede fenderne? også er den bredda bak også?

Orginale M3 deler på den, den er også bredda bak :wink: Enetse som mangler er M3 seter foran, M3 ratt og instrumentpanel da er den prikk lik en M3 8)

Deilig bil ja.. Men, ikke si du er 1988 modell? Hehe

Jo, kan ikke lyve så må nok si at jeg er en 88 modell :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli like bortkjemt som deg:D

hehe, er ikke bortkjemt kan du si. Pengene kommer fra min lommebok :P

Student med 328 med m3 skjermer osv.. Jaja, jeg tenker bortskjemt hvertfall, men ikke vet jeg.. Som meg så har jeg spinket å spart alt til bil. Og har helt sikkert brukt 400.000 på bil(er) på 2 år, og har 0 lån, så det er jo mulig.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli like bortkjemt som deg:D

hehe, er ikke bortkjemt kan du si. Pengene kommer fra min lommebok :P

Student med 328 med m3 skjermer osv.. Jaja, jeg tenker bortskjemt hvertfall, men ikke vet jeg.. Som meg så har jeg spinket å spart alt til bil. Og har helt sikkert brukt 400.000 på bil(er) på 2 år, og har 0 lån, så det er jo mulig.. Hehe

Hardt liv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...