Torek Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Bilder av bilen da mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Har ikke rukket å knipse noen bilder selv, siden har hatt mye å gjøre! Men fant noen bilder fetteren min har tatt. Men kommer bedre bilder snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Waow, dette ble bra, dæven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Waow, dette ble bra, dæven Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Grisegromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Rått! PM sendt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Liten filmsnutt Grommegromlyd http://s194.photobucket.com/albums/z95/ ... 010010.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Ble fin nå da, men når skal den få noe motor som står i stil til looken ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Liten filmsnutt Grommegromlyd http://s194.photobucket.com/albums/z95/ ... 010010.mp4 Det var feil link, Sweet. Det er denne http://s194.photobucket.com/albums/z95/ ... 010.mp4%26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Ble fin nå da, men når skal den få noe motor som står i stil til looken ?? hehe, du får komme med noen tips da Yngve Nei vurderer motorbytte fremover, men presse på denne hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Det der ble jo konge! Føles jo som og eie en ny bil det der nå utseendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ble jo bra dette her! Hvertfall god nok lyd, kanskje litt i meste laget ut i fra videoen Jeg stemmer for presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Ble jo bra dette her! Hvertfall god nok lyd, kanskje litt i meste laget ut i fra videoen Jeg stemmer for presse Synes lyden ikke er for høy eller for lav men akuratt passe etter min mening. Høres ikke så voldsomt ut inne da men men. Klarer ikke enda å bestemme meg om det blir motor eller presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 jøsses. Det der ble sinnsykt bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Dette ble knall bra! Moro å skifte farge innimellom.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå