Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Delebilen må jo være fin, ettersom:
jeg rulet med tidligere i vinter.

:lol:

Det står:

det følger med en dele bil som jeg rulet med tidligere i vinter.

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
gamle bilen min igjen, syns den dukker opp stadig vekk på finn og her.

kansje jeg burde kjøpe den tilbake igjen:) For jeg veit jo faktisk hva den egentlig er verdt;)

Kjøp den tilbake :P savner den. gobilen var det. kjørte den fra porsgrunn til moss. måtta da kjøre om Asker når jeg henta den. var grei sprut i den da ja. Hva var gjort med motor? om du er fetteren til han jeg kjøpte den av, så hade vist du gjort no med motor i følge forrige eier.. :)

Skrevet

Det står:

Eeeeeh? Ja? Skrev jeg noe annet eller? :wink:

Skrevet
gamle bilen min igjen, syns den dukker opp stadig vekk på finn og her.

kansje jeg burde kjøpe den tilbake igjen:) For jeg veit jo faktisk hva den egentlig er verdt;)

Kjøp den tilbake :P savner den. gobilen var det. kjørte den fra porsgrunn til moss. måtta da kjøre om Asker når jeg henta den. var grei sprut i den da ja. Hva var gjort med motor? om du er fetteren til han jeg kjøpte den av, så hade vist du gjort no med motor i følge forrige eier.. :)

Eneste jeg gjore var å ta godt vare på den, satte bare på et K&N filter. Men det røsker ikke skinnet av pølsa. Var ganske pigg den ja men var nok ikke gjort noe spesielt med motoren.

Byttet diff, bærearmsforinger, traversforinger, tårnlager, bærekuler, clutch, den foringen til mellomakselen, batteri, "bikkjebeina", endeledd, bremsebånd, motorolje, oljefilter, bensinslange, trur jeg bytta tårnlager bak, dynamo, fjernet rust i kanelene og ræva og lakka det ( satte det vekk til en lakkerer i skien ) rota bort den kvitteringen... byttet en del andre ting som jeg ikke husker..

Du kjøpte den av fetteren min ja. Jeg solgte den til han for jeg fikk litt bakoversvies når jeg skulle betale omregistrering på e46'en. Han brukte den ikke så mye han heller. Jeg kjøpte bilen når jeg var 17 av en jente på 24 år som hadde hatt den siden hun var 18 trur jeg....

Skrevet
bilen må jo være fin, ettersom:

Det står:

Eeeeeh? Ja? Skrev jeg noe annet eller? :wink:

Ja? ser du ikke at jeg har gjort om slik at det ikke skal se ut som om jeg leste litt fort da? :wink:

:rompe:

Skrevet
jeg sa at jeg kunne kjøpe den får 8000.og du hadde fått alle pengene med engang

No driiit å være etterpåklok :) må bare bite i det sure eple å komme meg opp å gi han en ørefik? :)

Han påsto i dag at han ikke gadd å betale resten, da han måtte skifte gulv i bilen (han hadde hatt den på verksted).

At han må skifte gulv er bare sprøyt, gulvet var penere enn den rustfrie e30'n jeg har nå.

SÅ dette kan igrunn bli interresant.

Skrevet

Dra opp og få bilen tilbake,hvem ellers kan jeg kjøre sammens med :D

Neida,men jeg hadde vurdert skikkelig og henta bilen tilbake siden den nye eier kødder sånn!!!

Skrevet

No driiit å være etterpåklok :) må bare bite i det sure eple å komme meg opp å gi han en ørefik? :)

Han påsto i dag at han ikke gadd å betale resten, da han måtte skifte gulv i bilen (han hadde hatt den på verksted).

At han må skifte gulv er bare sprøyt, gulvet var penere enn den rustfrie e30'n jeg har nå.

Jeg kan bli med jeg;)

Skrevet

Det står:

Kansje han mente at han "rula gata" med denne på vinterstid hehe... :lol:

Skrevet

du får si ifra hvis du tar bilen tilbake kan gi deg 8000 :D

Skrevet

Da har han fremtil Onsdag til å betale. om ikke det er no penger å hente frahan innen onsdag, tar jeg turen opp til gjøvik.

Meld ifra interesse om noen ønsker å være med på dette :D

Skrevet

Skal man anmelde, kommer man ingen vei. dette blir da ikke prioritert av politiet.

Loven i egene hender, selvom det er snakk om 2500,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...