S.Bjørkås Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Da har jeg funnet ut at jeg beholder bilen denne sesongen hvertfall. men nå er jeg på leiting etter noen fine sommersko til den. klarer ikke helt å få bestemt meg, men har lyst på 5 eiket med kant, helst grå inni med polert kant. noen som har noen andre meninger?
S.Bjørkås Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 syns ikke de var så gale på jeg heller.
S.Bjørkås Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 det er gs magnum . GS bildeler som selger
///Mysild Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 bildene tatt i oslo eller krsand? tøffe felger!
S.Bjørkås Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Vært å handlet litt til vårpussen:) noen som har erfaringer med noe av dette? jeg har lest litt rundt å sett at dette skal være noe som funker .
///Mysild Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 KJEMPEGOD pakke! men du mangler 6 microfiber håndkler til å ta av pruduktene med igjen det er det eneste... hehe... techwaxen er god, men har du litt riper må du jobbe godt med scratch xen, skal du bli fornøyd med resultatet
S.Bjørkås Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 jeg har noen microfiber håndlkær liggende som ikke er brukt. det er ikke meguiars men de funker vel like godt. satt å tittet litt på produktene og så jeg hadde fått feil paint cleaner. står step 1 på den(altså lakkrens) men jeg skulle ha polishen. må ut å få byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå