PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Jeg lurer på om det stemmer at det finnes et instrument som di fleste profesjonelle lakkerere har som leser lakken slik at man får nøyaktig rett lakkkode? en laser eller noe ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Det finnes, men er ikke så greit fordi nyansene osv og sprøytemønster kan variere som du vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 så det er ikke hensiktsmessig å prøve? kan vel ikke koste noe å dra på et lakkverksted å få di til å måle lakken din? eller er det såpass store variabler inne i bildet at det fort vil være en forskjell? du johnny, være med på k2000 og prøve felgene mine? jeg kjeeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Skulle egentlig lagt meg for 4 timer siden I tillegg til M3 og TSW ser det ut som det blir Rondell 58 så får holde... Kan ikke drive å bytte felger hver dag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 joooda, du mååå prøve ch`ene hehe, men jeg skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 joooda, du mååå prøve ch`ene hehe, men jeg skjønner NEEEEEEEIIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 hehe "vil iiiiikkkke!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå