Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan du fortelle meg hva som er galt med tannbørste og oppvaskbørste til kriker og kroker på felger f.eks? Eller Jif til vinduene? At det står bil på flasken gjør det ikke automatisk bedre enn tradisjonelle rengjøringsmidler. Det er i såfall rimelig trangsynt :roll:

Skrevet
En bil skal ha BIL produkt! Ferdig med den saken.

Skokremen, grønnsåpa, Zaloen, tannbørsten, oppvaskekosten, ostehøvelen osv lar du ligge..!

Jeg brukte skokrem på litt slitte partier i sportsetene i E34 i 7 år, de så ut som nye da jeg solgte den. Brukte selvsagt vanlig skinnkrem på resten av setene. Den kremen er like god når man kjøper den hos møbelforhandleren. Skokremern bevarer setene like bra, men når man polerer på den blir den ganske glatt, derfor bare på slitte partier. Tror di en børste er bedre fare fordi den er kjøpt på bilforetning ? Man ser jo best selv hvilken børdte man trenger.

Skrevet

Tannbørsten var kanskje å ta litt i da ;) Hehe!

Bruker du solkrem til å beskytte lakken og da kanskje? Neida :P

Det er så lite som skal til for å ødlegge om ting blir brukt feil. Det som er mest safe er å kjøre bil produkter å legge litt penger i det.

Jeg for min del bruker Swisswax sitt leather care kit på mine skinn seter. Da får man renset og beskyttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...