wagon Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hehe sant det Hvis noen har et tips på billig lån skrik ut Er vel bare å bruke Elcon Men alt over 100 må du ha i egenkapital da det er så gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 pen bil.bytte i sort 97 mod Audi A4 1.8 Turbo quattro. chip coil overs 18" felger facelift front effekt annlegg soetetoese reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Du får sende meg litt mer info om Audi'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Fremdeles til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 hei. litt o.t. men du? er det du som godkjente bilen el?`hvar det mye stress. ? hva måtte til.. har litt lyst til og bygge om selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Hei. Jeg godkjente den selv ja! SSperfomance hadde den med til TUV Tyskland også ordnet jeg resten selv. Var egentlig 3 ting som jeg trengte. 1. TUV papirer på at motor, drivverk og bremser er M5. 2. Bekreftelse fra BMW at karosseriet var likt. 3. TUV papirer på fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Mye tok SS Performance for den jobben? Utrolig pen E34 forresten Kunne godt hatt denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Takk for det. Tror SS performance tar 15 lapper for å TUV godkjenne. Må nesten høre med de for korrekt pris. Jeg hadde det inkludert i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Free bump! Nydelig bil! 139 er billig da..........!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Takk for det! Synes prisen ikke er så ille jeg heller. Kanskje lettere å selge litt tettere sommeren. Har fått bittelitt rust på venstre framskjerm. Vurderer å sende den til lakkering. Noen som vet ca. pris på pussing og lakkering av skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 tipper 2500,- ink alt. Bytte med 2002en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Når var bilen lakkert siden den har begynt å ruste litt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Det var ikke så ille pris egentlig.. Prøve å få gjort det en dag. Bilen er lakkert for 2 år siden. Sikkert steinsprut som har flasset av lakk og kommet litt rust inni hjulbuen. Spredd seg ett par cm ut på skjermen. Nesten ikke mulig å se, men hater at ting ikke er perfekt.. Går bare og irriterer meg over det.. Er vel flere her som kjenner seg igjen på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Dette var en fin bil Veldig lyst på.. kunne jo alltids skaffet peng i form av lån.. Men har vell ikke råd til og ha bilen.. Er ung og under 24.. Dyr forsikring, viss jeg i det hele tatt får forsikret den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg