Gå til innhold

E34 M5 Til salgs!

VillKapping
 Share

Anbefalte innlegg

.

Dyr forsikring, viss jeg i det hele tatt får forsikret den..

Ehm nei. Du kan forsikre den som en 520 selv om den er godkjent ombygd til M5. Dvs ca 5-6000,- i året med delkasko(om du ikke har gjort noe spesielt gale før da)

Forøvrig ser det ut som en veldig flott bil til en akseptabel god pris. Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Dyr forsikring, viss jeg i det hele tatt får forsikret den..

Ehm nei. Du kan forsikre den som en 520 selv om den er godkjent ombygd til M5. Dvs ca 5-6000,- i året med delkasko(om du ikke har gjort noe spesielt gale før da)

Forøvrig ser det ut som en veldig flott bil til en akseptabel god pris. Lykke til med salget!

Hmm det høres jo bra ut :)

Trodde siden den er godkjent ombygd til m5 at du også måtte forsikre den som en M5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd litt! Bilen er ikke dyr å forsikre nei for de som diskuterer det. Jeg betaler 3600 kr i året og har delkasko.

Ikke noe bytte dessverre.

Bilen har noe småpirk som ikke må fikses. Men for å få en helt strøken bil burde det tas.

Bittelitt rust på venstre skjerm.

Ingen ABS. Generer en del feilmeldinger. Aldri vært ABS på den så lenge jeg har hatt den.

Sentrallåsmotor høyre bakdør.

-37 grader på utetemp. Skiftet føler, brudd mellom den og kjørecomputer ett sted.

Feilmelding på tåkelys bak på ene siden.

Feilmelding på bremsebelegg. Skifte bremseklosser snart, akkurat kommet melding.

Dette gjør at bilen nå går for 129 000 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...