general_tom Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hei. lurer på om det er noen noen som har noen gode råd til meg.. når jeg skulle låse bilen her om dagen med fjernstyringen, så skjedde det ikke noe.. kan det være nøkkelen eller motakeren ol??? noen som har vært borti det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 det er batteri på nøkkelen. men kan det skje at kodingen på nøkkelen plutselig kan hoppe ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 d er e46 det er snakk om? prøv den andre nøkkelen.. sikkert bare batteriet i nøkkeln som e død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 ja er en e46. er nytt batteri i nøkkelen. kan ikke være noe med mottaker'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 er det bare den ene nøkkeln som ikke virker? har du 2 nøkkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Jeg tar kanskje sorgen litt på forskudd, men på min bil var det tilslutt, eller det er enda ikke bekreftet, feil ved den boksen som styrer volten til mottaker boksen for fjernkontrollene, som var defekt. Men som sagt, dette er ikke bekreftet enda. Men BMW byttet den kontroll boksen til fjernkontrollene og det var ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 oki.. det var bare nøkkelen som hadde mistet kodingen sin.. bmw trodde det måtte være noe annet, men fikk dem til og kode dem opp igjen. og nå er alt iorden igjen.. takk for svar alikevel;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå