JoeNasty Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Er varme i de setene ja,men det kan sjekkes opp.Baksetet mitt nå er antrasitt stoff fast. Fikk billig sett fra Sverige,derfor jeg bygger om. Var egentlig ikke planen men dette var billig så da slo jeg til og fant ut at settet mitt var nedleggbart når det kom på døra
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Kk... et eller anna sted du kan anbefale meg og leite etter svart skinn baksete a? ikke nedleggbart og kan du event sende bilde til meg på mail? av setene dine...
JoeNasty Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Skal få tatt noen bilder av de såfremt kompisen min ikke plutselig kommer med pengene,men da kan du jo få peng istedet. Tenk ut en minstepris som budrunden kan begynne på da det blir litt lettere å forholde seg til. www.haggsbildemo.se De her handlet jeg settet mitt av i Sverige. Utrolig servicevennlige iallefall.FInner du ikke noe der send meg en PM såkan jeg sende deg flere linker.
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Til nå er høyeste budet på 2000 så ;-P hehe... du leder... hehe
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 og det er et seriøst bud? som jeg kan stole på at du står for asså? ;-P hehe
Bmw_e39 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Til det blir solgt eller noen kommer med noe interessant og bytte det i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå