sgrevskott Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Noen som vet?? Har lyst på E39, og lurer derfor på hva som er standard utstyr! ser på 1997-1999 modeller. når i -97 kom 98 modellen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Er det en spesiell grunn til at du vil vite dette? Er det ikke bare å se litt rundt til du finner noen du liker og som har riktig utstyr for deg? Vil da uansett om ikke annet se hva som går igjen og trolig er standard. Kan ellers nevne at E39 er en veldig god bil så lenge det ikke er en sportsbil du er på jakt etter, men hvis du kjører E34 kjenner du tegningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 jepp.. har lyst på steptronic:) en god langcruiser:D grunnen til at jeg bytter er at jeg vil ha stasjonsvogn og hengerfeste;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Da bør du minst ha en 523i for automat stjeler mye kraft i E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 ja, såpass må det være;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 når i -97 kom 98 modellen?? September 97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Da bør du minst ha en 523i for automat stjeler mye kraft i E39! Har 520IA stv, og syntes den går greit nok, selv med 4 i bilen og fullt baki;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Da bør du minst ha en 523i for automat stjeler mye kraft i E39! Har 520IA stv, og syntes den går greit nok, selv med 4 i bilen og fullt baki;) Vi er alle forskjellige! Synes 520i med manuell går greit nok, spesielt når man har litt fart, men den ekstra tregheten automat gir (ca. 1 sek. mer 0-100) sammen med at jeg så ofte blir uenig i giringen gjør at det ikke er noe for meg ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå