k3n Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Til meg skrev han ned prisen og overføring av penger kostet 30kr tror jeg det var... Så litt der og litt der gjaldt ikkje meg ihvertfall
sladjan Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Til meg skrev han ned prisen og overføring av penger kostet 30kr tror jeg det var...Så litt der og litt der gjaldt ikkje meg ihvertfall hehe paypal du brukte? Siste gang jeg handla og måtte overføre penga til et tysk firma kosta det meg over 200kr for overføringa av pengene...kosta jo 60kr for å overføre penga til noen i norge. Da jeg overførte pengene til han jeg kjøpte bilen av kosta det meg 60kr. så 30kr var litt lite, må no ha en superbank du da:P har nordea selv.
Stephan.s Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Vil også tippe at det er banken din som er skyld i dette. Men uansett, 100,- til eller fra i prisklassen 10,000 er uansett lommerusk. Årsaken til at jeg kommenterte på posten forrige side var for å "rette" opp en feil som var skrevet. Men momsen er likevel den samme: 25%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå