Mad0z Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 oioi, tøff den dær Koffer lage du dæ bare ikke en tråd om den ?
Ole M.Haraldstad Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 solgte bilen for 2.5 år siden:-) Men har jo masse bilder og sånt. Har ikke tid til å sitte alt for mye på nett og lage tråder... Den hadde mellom 250 og 300hk ett sted vil jeg tro, bremsa den til 227hk og 325nm på 1.2bar/237hk/360nm 1,3 bar med for lite bensin og tenningsbank. Bremsa den ikke etter at den var riktig justert, men den gikk mye bedre enn ved bremsinga.
fastbeamer Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 er dette hjul hester da hvilken trigger løsning hadde du da?å hvilken sprut?turbo gjerne legg inn bilder i denne tråden også, det er bare gøy å høre og se hva andre har gjort og gjør av løsninger..
Ole M.Haraldstad Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Motorhester Lagde to knotter på reimhjulet på veiva som sensoren brukte, og en sensor gjennom frontdekselet foran kammen. Sprutet var noe som heter Hestec, som KRB trading solgte tidligere.
E30_Dale Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Det er godt jeg har 2-3 M10 motorer da. Når jeg først skal bygge har jeg råd til eksperimentering av borring og komp forhold. Gromt prosjekt med M10 TURBO!
Ole M.Haraldstad Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Bare bruk en kraftigere toppakning om du skal over 1 bar:-) Resten tåler en del.
Mr E30 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 kult at noen bygger 4r med turbo.har den samma planen selv skal prøve meg på en m42b18 motor eller m40b18 håper det kan bli bra! lykke til med bygget.
fastbeamer Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 takker for det. di sier jo at det skal gi bedre respons også på lavere turtall med 4er enn 6er så det må jo prøves
fastbeamer Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 må vll oppdatere litt også bilder sier mere enn tusen ord:) intercooler ligger klar;) grenrør ferdig sveist. tigg sveising av downpipe i 3" rustfri.med god hjelp av en kompis:) ferdig downpipe m/v-bond og sveist dobling for inn festning av girboks feste:) motor tar form:)
SteffenM2 Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Stussa på en ting, downpipen din, er den av alu? Tror du klarer ganske så greit og smelte denne, hvis den er det. Alu har en relativt lav smelte tempratur. Skal følge godt med her, skal muligens snart begynne på min turbo m10 Har du noen tegninger på det grenrøret ditt? Send meg en PM hvis du har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå