ervik Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Bilen er grønn med lysbrunt skinn interiør, skifta ut alt av lykter, framme, bak og blink lys:) den er senka med 45mm framme og 25mm bak, meir enn nukk for meg.Har kjøpt ny m-front, m-speil og bakrutesenker. M-bakfanger kommer etter litt:) vurderer og bygge dobbel eksos, dobble enderør på kver side:) får jo kjøpe ferdi bygd, men e jo så dyrt:P tips og kritikk mottas med takk måtte ut i tunet å snappe noken bilde av interiøre i bilen:) Kansje på tide med ein liten vask:) Starter på front, speiler og bakrutesenker på mandag, så kommer nukk nye bilder ut i uka med resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Flott bil, gratulerer! En kamerat av meg hadde denne for 5-6 år siden, da gikk den i bærum. Var veldig tight og fin da selv om det var høy km stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Fin farge på bilen:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 flott bil.. må få litt meir bilder av interiør og hekken av bilen.. M- plast er viktig.. vile satta på m-bakfanger ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 takk takk, Bærum ja:P eg er vertfall storførnøgd med bilen:) jepp, skal få inn nokre fleire bilder, blir nukk m-bakfanger og ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Meget fin bil! M-plast blir bra! Må få deg bakfanger også, så blir det supert Gratulerer med fin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Då var bmw'n inne for lakering hos bilbody AS. Og eg endte opp med en rå leigebil hehe, ikkje den grommaste bilen i gata, men er jo bare for noen dager strøken i lakk e den vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Vær takknemlig du ikke måtte kjøre rundt i en nissan micra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 hehe! jada, denne er faktisk arti å kjøre, her er heilt snødekt, eg bor i gate 5 og her er kun bratte bakker, bmw'n spinner som bare det åso er eg ikkje så redd får å dra i handbrekken på en carina kunna vert langt verre så lenge eg ikkje må gå menst eg venter er eg storfornøgd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 da er alle deler lakkerte bare døren igjen å lakkere, så er bilen klar for bruk igjen Tok bilde med mobilen, så det er ikkje av beste kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Då har eg fått bilen tilbake, montert m5 frontfanger, m5 speil og bakrutesenker truddikje det skulle bli så dyrt når eg bjøndte på dette, alt i alt endte på nesten 30 stygge lappa, dette da for delane, fiksing av rust, lakering av delane og montering men e vertfall godt fornøgd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 ja, pengene løper fort når noe skal gjøres men resultatet ble da bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Ble pent det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Dette ble fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå