Gå til innhold

e39 523ia solgt

ervik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei pen bil du har, bra med M5 Fanger,

Men kan jeg spørre hva må til for å sette inn Xenon lykter i bilen, hva må bygges om og eventuelt kjøpes inn annet en bare lyktene, Ser man har valg om 4300 K og oppover hva betyr egentlig dette?

Som du skjønner har jeg ikke filla peiling på Xenon lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det veit eg faktisk ikkje, på min blei det gjort før eg kjøpte den heldivis :) men er nukk mange her inn på som veit det :D om ikkje du høyre noke fra noken andre kan eg høyre me en kompiss som he peil på sånt, så kan eg gi deg eit pip :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

eit lite prosjekt i bagasjerommet på gang igjen :P fant ut at det var lite praktisk me ei basskasse som tok meir enn halve bagasjeromme, so eg prøva ut ei litt meir praktisk løysning.

litt mindre lyd blir det nukk, men trenger litt meir plass :)

9vfnwn77cekmlraq8eit.jpg

litt av eit rot

hktdsxoslg6kdy27gr39.jpg

første subbkasse nesten ferdig

9krglvzcm3oy601pzyhq.jpg

tidskrevande arbeid :P kom med tips om muli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Da har jeg kjøpt meg en e39 atter en gang, kjøpte denne av en ung og hyggelig herremann som er fast bruker her på forumet. Denne er mye av det samme som min forige, motor, farge etc. er det samme. Dette er en 96mod og mangler en del utstyr i forhold til min gamle, men til gjengjeld var det overaskende lite rust på bilen, og den virker til å være i ok stand.

Med denne bilen har jeg et håp om at jeg skal få fullføre de planene jeg hadde på min gamle.

Med tiden vil hovedlykter og blinklys være noe av det første jeg vil ta tak i, samt å skifte ut cd-spilleren til en original eller til mediasenter. Dagene fremover vil bli brukt til en real rens invendig, fjerne tilhengerfeste og gjøre et forsøk på å finne frem eksospotten bak noen års-lag med sot.

iwdipywiu5mtw2751l56.jpg

ohx8wdgw0b7y4d5v8h21.jpg

f1xo8zhzw9gddzvet7re.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...