ervik Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 ja blei fornøgd eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hei pen bil du har, bra med M5 Fanger, Men kan jeg spørre hva må til for å sette inn Xenon lykter i bilen, hva må bygges om og eventuelt kjøpes inn annet en bare lyktene, Ser man har valg om 4300 K og oppover hva betyr egentlig dette? Som du skjønner har jeg ikke filla peiling på Xenon lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 hehe, det veit eg faktisk ikkje, på min blei det gjort før eg kjøpte den heldivis men er nukk mange her inn på som veit det om ikkje du høyre noke fra noken andre kan eg høyre me en kompiss som he peil på sånt, så kan eg gi deg eit pip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 da er sommerfelgene på, en poleringsjobb igjen no når det e litt meir penga på kontoen enn det eg trenge blir det nukk noken nye felga kansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 nydelig grønnfarge på bilen din! selv synes jeg 5-serien er knall i grønt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Finfin bil.. Du gjør det rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 tok meg en tur ut og tok nokre nye bilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 eit lite prosjekt i bagasjerommet på gang igjen fant ut at det var lite praktisk me ei basskasse som tok meir enn halve bagasjeromme, so eg prøva ut ei litt meir praktisk løysning. litt mindre lyd blir det nukk, men trenger litt meir plass litt av eit rot første subbkasse nesten ferdig tidskrevande arbeid kom med tips om muli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1250362447 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Den her som har rulla rundt på eid eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 ja det stemmer budde der ei lita periode, men flytta til måløy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Pen bil det here. sett den på eid:). Og såtte på faktisk, motoren og girkassa virka jo bra til tross for lang kilometerstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 et savn å kjøre! blir godt å bli ferdig med studier og ny bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Da har jeg kjøpt meg en e39 atter en gang, kjøpte denne av en ung og hyggelig herremann som er fast bruker her på forumet. Denne er mye av det samme som min forige, motor, farge etc. er det samme. Dette er en 96mod og mangler en del utstyr i forhold til min gamle, men til gjengjeld var det overaskende lite rust på bilen, og den virker til å være i ok stand. Med denne bilen har jeg et håp om at jeg skal få fullføre de planene jeg hadde på min gamle. Med tiden vil hovedlykter og blinklys være noe av det første jeg vil ta tak i, samt å skifte ut cd-spilleren til en original eller til mediasenter. Dagene fremover vil bli brukt til en real rens invendig, fjerne tilhengerfeste og gjøre et forsøk på å finne frem eksospotten bak noen års-lag med sot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 greit å se en grønn bil lik min som har fått litt m5 snop. har kjøpt sorte liste nedentil og eg da.men vurdere å forsatt ha dem blanke rundt vinduene får se.fort gjort å lakke elle få tak i svarte liste å nye om eg sko mistrivest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå