Hyggmaister Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 http://www.nettavisen.no/innenriks/iosl ... 522468.ece Bra retten kunne gi stakkaren tilbake førerkortet sitt...Vet ikke om jeg skal si hvem jeg synes kjørte mest uansvarlig
Hansh Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 På bildet ser det mer ut som han havnet i treet pga. veien svingte enn at han svingte selv. Noen burde vel tatt fra lappen fra politimannen samtidig ihvertfall?
Alex88 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 På bildet ser det mer ut som han havnet i treet pga. veien svingte enn at han svingte selv.Noen burde vel tatt fra lappen fra politimannen samtidig ihvertfall? sant det, skadene på politibilen kan bekrefte det også hehe
vetu03 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Blir forbannet av sånt, fy fader.. Blir det selv, er så sinnsykt typisk.
Mr.Silver Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Er ikke det der typisk ? Forbanna skinnhellige politiet... blir så forbanna av slik!!
S.Arnesen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Irriterende og provoserende på høyeste plan, men i denne politi staten så er det bare å bøye seg over å la autoriteten ta for seg så lenge vi bare sitter å lar alt skje...
BMW89 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 fy fader er så lei dette skulle vert noen som lagde faen skap og kvalme for poletiet også!
Robbi3 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hei, ikke snakk dritt om politiet da Er jo ikke alle som er så verst, men ja. Er en del som er kjepphøye fordi de tror de "er lovens lange arm"..
Wolfeh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Altså hva faen!? Han gjorde jo alt riktig, hvorfor skal han betale et forelegg når politimannen gjorde en enda større tabbe? Han står jo midt i krysset. Han kunne jo ha kræsjet i noen og drept noen i samme slengen. Syns heller at politimannen skulle ha mistet lappen der. Jeg hadde blitt grisesint hadde det der skjedd med meg.
Alex88 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Altså hva faen!? Han gjorde jo alt riktig, hvorfor skal han betale et forelegg når politimannen gjorde en enda større tabbe? Han står jo midt i krysset. Han kunne jo ha kræsjet i noen og drept noen i samme slengen. Syns heller at politimannen skulle ha mistet lappen der. Jeg hadde blitt grisesint hadde det der skjedd med meg. Sier bare en ting, så lenge du har uniformen på er "alt" lov Katastrofe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå