gogutt10 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Har en utslitt clutch og skal bytte denne snart, men BMW sier at jeg også må bytte svinghjulet i samme slengen. Høres ut som et salgs-triks spør du meg. Noen som har erfaring med å bytte clutch på denne bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Har du kjørt for lenge med slitt clutch må du bytte svinghjul pga overoppheting (varmeskjær i svinghjulet) og/eller sprekkdannelser. BMW sier det nok for å unngå evt reklamasjon på jobben hvis det ikke blir 100% bra etterpå, men er jo opp til deg hva du vil bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Hvordan har du klart å slite ut clutchen på en 2-3 år gammel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gogutt1 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Takk for bra svar . Det er jo opp til meg om jeg vil bytte svinghjulet, men jeg har snakka med mekanikere som har bytta clutch på både E39 og E46. Der byttes det vanligvis ikke svinghjul, men det kan jo selvfølgelig hende at det trengs på en E90. Men det betyr vel at svinghjulet er av dåligere kvalitet ???. Skjønner at det er folk her som lurer på om hvorfor jeg må bytte clutch på en 3 år gammel bil, men svaret er at det hat vært en kjøreskolebil. Mange damer som har herja med clutchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå