vetu03 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Tøft prosjekt!! Blir nok bra.. Blir nok til å følge med her framover ja.
k3n Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Da er bilen demontert, ble ikkje noe bilder av dette da enn ribbet e46 er ikkje noe showoff Men må derimot ta litt pause ifra prosjektet grunnet vær. Klarer ikkje holde garasjen varm når det er 15- eller mer ute dessverre... Så prosjektet er på vent inntil gradestokken nærmer seg 0!
k3n Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Da har jeg begynt prosjektet sånn smått med noen monteringer og noen få modifiseringer av mange. Pøser egentlig bare på med bilder Her driver jeg og ordner bilen på bukker så prosjektet kan starte! Her har jeg prøvemontert enn M3 skjerm for å teste passform til fanger, innerskjermen er også demontert og det skal bestilles nye m3 innerskjermer Her er et bilde forfra for å se forskjellen Stevningsbilde! Her ser vi noen timers arbeid Blir litt custom.. Riegerleppa trenger litt cøøstom fix. Bakluka fjernet, ble litt lite bilder, men kan nevne at CSL luka trengte noe voldsomt med tilpassing for å bli 100%. Original luka demontes for lås, skiltlys og diverse. (Kompis som hjelper til, han er forøvrig fri for hud på fingrene!) Blir litt stille framover da jeg trenger meg ett M3 panser for å få fronten tilpasset skikkelig i alle mulig retninger... Tenkte å ringe GSbildeler for å forehøre meg på pris... Felgene mine kommer forhåpentligvis imorgen så jeg kan se litt på bredding av rompa
k3n Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Bredding av bakluke, var rundt 2-3mm for small på beggesidene. Formen begynner å komme seg etter litt pussing. Carbonemblem kjøpt av Boost her på forumet Jeg som jobber med riegerleppa......... Noen timer til så er den slik jeg vil ha den Det var det for denne omgang!
Ad|oS Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Her skjer det jo faktisk litt ting da! Bra du har fremgang
Mr.Silver Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Imponerende fremgang må jeg si Dette må følges mere med på
k3n Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Takker! Blir litt av og på når det gjelder framgang, klarer ikkje holde varmen i garasjen på de kaldeste dagene MEN, nå har felgene mine kommet! BBS LM replica... Disse blir pulverlakkert med enten gull eller sort senter. Spacers kommer også på
///NJD Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Fett prosjekt og heeerlige felger fra modbargains du handla dem?
k3n Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Disse kom ifra www.bmautosport.co.uk ! Kan anbefale han
S.Arnesen Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hva er forskjellen på m3 skjermene og de orginale? litt vanskelig å se på det bildet... Skulle hatt m3 panser du vettu
k3n Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Tok enn kjapp google til deg. M3 skjermene framme bygger mer ut å litt mer former. Legger til 2 bilde linker! M3 skjermer: Non-M skjermer Hehehe, M3 panser ja... inne på noe Synd frakta ifra deg til meg er litt drøy Men skal ringe GSbildeler imorgen så blir det forhåpentligvis ordnings på deler som mangler
Litjhaug Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Dette ser arti ut... Dette må mann følge med på
k3n Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Da har jeg tatt meg ei arbeidsøkt og fått gjort det groveste på framfangeren. Vet at vinkelen på den ene er litt off iforhold til den andre, men dette fikses naturligvis på! Her jobbes det med overgangen ifra M-tech2 til M3 skjermer. Ikkje ferdig resultet, men man ser prinsippet Var det for denne gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå