Gå til innhold

UUC vinge til E36 Coupe

BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, bestilte en UUC vinge til 4 dørs sedan fra Hong Kong her om dagen, i dag kom den og det er en UUC vinge til Coupe.. Denne er 1 cm for kort for sedan..

Derfor selges denne for prisen det har kostet meg å få den til Norge. Kjøper betaler frakt. JA, det koster da litt mer enn å kjøpe den fra ebay, men her har du muligheten til å få en vinge som allerede er i Norge..

Vingen kostet 305$ med frakt og forsikring, noe som tilsier ca 3000 kroner, og med 400 kroner i moms blir salgsprisen

HBO over 3400,- + frakt

Til de av dere som ønsker å få den med engang, så kan dere få den på Hamar i helga da jeg skal dit.. Må i såfall taes etter avtale da jeg i inne i vikingskipet hele dagen..

Legger ut bilder av denne UUC-style vingen, det er ikke vits å legge ut bilder av aktuell vinge for denne er 100% strøken, mint og boxfresh da jeg bare satte den nedpå og så den var for kort..

a099_1.JPG

oiwh88p3f2295a2w120w.jpg

HBO over 3400,- pluss frakt.. Den selges simpelthen ikke for under det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fester man med klemmer ja, ingen boring eller skruing.. Får ikke min til å være brei nok til bakluka på en sedan. Brakettene er liksom på ytterste hakket, men det er fortsatt for smalt, så mistenker denne er til coupe.. Har mailet kinesern så får høre hva han sier.. Kan jo lage braketter men tror jeg rett og slett bare skal få tak i en til sedan..

Dette syns jeg er en fin vinge, som ikke er for stor og prangende, og som man slipper å montere med skruer og lim. Den sitter godt uten..

Inthe: Foreløbig uaktuelt.. Men jeg tar kontakt om det skulle vise seg at jeg får ny vinge billig.. Da kan det hende jeg bare kvitter meg med denne så jeg har nok penger til å kjøpe ny..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt, den er 3 trinns justerbar.. På øverste hakk står den nesten lodrett opp bak, mens på innerste stikker den ca en cm over hartge-kopien..

Kan også fjernes helt om du ønsker det, men da får du ett område som er innsenket bak, for der skal flappen ligge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke min til å være brei nok til bakluka på en sedan. Brakettene er liksom på ytterste hakket, men det er fortsatt for smalt, så mistenker denne er til coupe..

Er noen år siden jeg hadde en slik, men når jeg kjøpte mener jeg å huske at han kongkong-mannen med veldig dårlig engelsk påstod den skulle passe begge. Hvis det er forskjell i bredden på bilene så stemmer vel neppe det, men det ser du vel lett ut i fra bredden på selve vingen. Hos meg var forøvrig klemmene "montert" feil når jeg fikk den, så jeg surret litt før den kom på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg faktisk fått bekreftet fra kinesern at vingen er LIK til 2 og 4 dørs E36 så da blir denne beholdt selv..

Men da må jeg bare si at det er RÆVA passform, hvertfall på sedanlokk, for brakettene går ikke i nærheten så langt ut som jeg trenger de.. Denne blir det nok STORE endringer med :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...