Gå til innhold

Nyinkjøpt E30 87 mod 161 000 km rustfri

sk33to
 Share

Anbefalte innlegg

Her er da min nyinkjøpte e30 som jeg kjøpte av en kompis som fikk tak i den av en gammel kjerring som hadde hatt den lagret på en låve i mange år...

Det er en 87 mod 316i med strøkent interiør og rustfri...

0h5mmlnogzj1rw2wqg5e.jpg

8wcpt7u8yy8gozptxptm.jpg

ta7k1c15m73sno565nb1.jpg

t8c08nrb8yavzkt9xyfl.jpg

eusb25adfm1v78zpmoht.jpg

her er såklart bimmers merket :P

dczvak6rg05v5mkal266.jpg

jym306vd0xbbfz2tw75p.jpg

ywisqu8uey81liian63a.jpg

Så i dag har jeg klart og få tak i en delebil med 323i motor i med 2.8 kam og topp med kasse og driv verk som jeg skal få over på denne...

Er et ny oppstarter prosjekt men skal prøve og holde liv i tråden :)

kom gjerne med innspill eller tips om dere har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er nok ikke jeg som har montert noe av dette, det er ting som sto på bilen da jeg kjøpte den. han som jeg kjøpte den av bare monterte noe han hadde liggende :) bakrute senkeren er ikke på bilen lengre...

men jeg skal ribbe bilen helt og bruke goooood tid på denne bilen...

Jeg er litt usikker på den motoren selv da jeg heller ikke har hørt om det før.

Men jeg har jo aller mest lyst på en 325i motor, men søke funksjonen på bimmers virker ikke så får lissom ikke søkt meg fram til motor...

Om noen vet om noen til salgs med ledningsnett og kasse osv så vær snill og gi beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.8 er fra m30 .... og m20 og m30 passer ikke om værandre ...

så enten har han som du kjøpte bilen hos ikk peiling eller så prøver han å lure deg på et vis :P

men iværtfall flott exemplar av e30 dette ... er drømmen å få fingrene på rustfritt karros :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikansk utgave av e28 528e med m20 finnes for jeg har kjørt en.

kkn7w91g6k0gzlubfcuq.jpg

528e: Sold from 1982-1988. Equipped with a 2.7L "High Efficiency" M20 6-Cylinder engine that produced 121 hp (90 kW) but 171 lb·ft (232 N·m) of torque. For the 1988 model year, the engine was revised to produce 127 hp (95 kW), by utilizing the cylinder head from the "i" motor installed on the "e" engine block. It was affectionately known as the "super eta".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag eller i morgen kommer delebilen jeg skal ha drivverk osv ifra :) gleder meg som et lite barn :P hehe.... skal få tatt noen bilder av den oxo og kaste ut her :)

Om dere har noen gode tips så ikke nøl med og spy de ut her :) er veldig på jakt etter shadowline lister til e30`en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...