Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syklustest koster mer enn det smaker. husk at det er samme testen man går igjennom ved serieprodusering

du har bygget inn sprutet ja. byttet til 88+ ledningsnett og?

Skrevet
Ring ditt lokale BT og spør der.

Vil anbefale deg å bruke org sprut for godkjenning,ellers sliter du ihvertfall med krav om syklustest.

vet du ca hva sånn syklustest koster a :P?

er verdt endel kroner evnt for å få godkjent ivaffall.

men sprutet jeg har kjøpt er sånn som sitter inni org hjerneboks, slik at alt ser helt org ut, burde vell gå an å snike gjennom da :P? bare ha en lmm der slik at det ser ut som at den er i bruk :P

Ettersom Lotto-resultatene mine uteblir,syns eg ikke det er verdt å ta en slik test bare for å få noe sånt godkjent. Er ganske omfattende og dyrt!

Du kan sjølvsagt prøve å "snike" et datasprut igjennom kontrollen på BT,men husk at minimum må bilen din bli godkjent på en avgass-test som taes der,samt at det ser visuelt orginalt ut.

Skrevet
syklustest koster mer enn det smaker. husk at det er samme testen man går igjennom ved serieprodusering

du har bygget inn sprutet ja. byttet til 88+ ledningsnett og?

blir bytta til 88+ ledningsnett ja, driver å ordner meg et sånn et nå

Skrevet
Ring ditt lokale BT og spør der.

Vil anbefale deg å bruke org sprut for godkjenning,ellers sliter du ihvertfall med krav om syklustest.

vet du ca hva sånn syklustest koster a :P?

er verdt endel kroner evnt for å få godkjent ivaffall.

men sprutet jeg har kjøpt er sånn som sitter inni org hjerneboks, slik at alt ser helt org ut, burde vell gå an å snike gjennom da :P? bare ha en lmm der slik at det ser ut som at den er i bruk :P

Ettersom Lotto-resultatene mine uteblir,syns eg ikke det er verdt å ta en slik test bare for å få noe sånt godkjent. Er ganske omfattende og dyrt!

Du kan sjølvsagt prøve å "snike" et datasprut igjennom kontrollen på BT,men husk at minimum må bilen din bli godkjent på en avgass-test som taes der,samt at det ser visuelt orginalt ut.

får se hva det blir til, men skal ivaffll prøve å godkjenne.

har jo en delvis defekt m20 b23 liggendes (svak rådebank), kan eksperimentere litt med div løsninger på den evnt :P så jeg slipper å ødelegge grommotoren :P

Skrevet

har skjedd noe her og, fått demontert tanken, forstillinga, bakstillinga, og litt smått ellers.

bilder:

DSC00021.jpg

foringa her vakke helt god -:P

DSC00019-1.jpg

DSC00018-1.jpg

DSC00017.jpg

DSC00016.jpg

DSC00015.jpg

DSC00011-1.jpg

DSC00010.jpg

skal da pusse opp alt av understellsdeler og sånt :P

• 2 weeks later...
Skrevet

fått demontert det meste av bilen nå.

men sliter med å få ned kasetten til takluka, noen som vet hvilken måte som er best? ser ut som at den er limt fast så.

bilder:

DSC00032-1.jpg

DSC00033.jpg

DSC00034.jpg

DSC00035.jpg

DSC00036.jpg

DSC00037.jpg

DSC00038.jpg

bilen er byttet bort i en 325ix coupe som ble solgt i deler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...