ehrnst Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 syklustest koster mer enn det smaker. husk at det er samme testen man går igjennom ved serieprodusering du har bygget inn sprutet ja. byttet til 88+ ledningsnett og?
E36Cab1 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Ring ditt lokale BT og spør der.Vil anbefale deg å bruke org sprut for godkjenning,ellers sliter du ihvertfall med krav om syklustest. vet du ca hva sånn syklustest koster a ? er verdt endel kroner evnt for å få godkjent ivaffall. men sprutet jeg har kjøpt er sånn som sitter inni org hjerneboks, slik at alt ser helt org ut, burde vell gå an å snike gjennom da ? bare ha en lmm der slik at det ser ut som at den er i bruk Ettersom Lotto-resultatene mine uteblir,syns eg ikke det er verdt å ta en slik test bare for å få noe sånt godkjent. Er ganske omfattende og dyrt! Du kan sjølvsagt prøve å "snike" et datasprut igjennom kontrollen på BT,men husk at minimum må bilen din bli godkjent på en avgass-test som taes der,samt at det ser visuelt orginalt ut.
janerik171187 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 syklustest koster mer enn det smaker. husk at det er samme testen man går igjennom ved serieproduseringdu har bygget inn sprutet ja. byttet til 88+ ledningsnett og? blir bytta til 88+ ledningsnett ja, driver å ordner meg et sånn et nå
janerik171187 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Ring ditt lokale BT og spør der.Vil anbefale deg å bruke org sprut for godkjenning,ellers sliter du ihvertfall med krav om syklustest. vet du ca hva sånn syklustest koster a ? er verdt endel kroner evnt for å få godkjent ivaffall. men sprutet jeg har kjøpt er sånn som sitter inni org hjerneboks, slik at alt ser helt org ut, burde vell gå an å snike gjennom da ? bare ha en lmm der slik at det ser ut som at den er i bruk Ettersom Lotto-resultatene mine uteblir,syns eg ikke det er verdt å ta en slik test bare for å få noe sånt godkjent. Er ganske omfattende og dyrt! Du kan sjølvsagt prøve å "snike" et datasprut igjennom kontrollen på BT,men husk at minimum må bilen din bli godkjent på en avgass-test som taes der,samt at det ser visuelt orginalt ut. får se hva det blir til, men skal ivaffll prøve å godkjenne. har jo en delvis defekt m20 b23 liggendes (svak rådebank), kan eksperimentere litt med div løsninger på den evnt så jeg slipper å ødelegge grommotoren
janerik171187 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 har skjedd noe her og, fått demontert tanken, forstillinga, bakstillinga, og litt smått ellers. bilder: foringa her vakke helt god - skal da pusse opp alt av understellsdeler og sånt
janerik171187 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 fått demontert det meste av bilen nå. men sliter med å få ned kasetten til takluka, noen som vet hvilken måte som er best? ser ut som at den er limt fast så. bilder: bilen er byttet bort i en 325ix coupe som ble solgt i deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå